Cel mai mare producator de alimente din lume a confirmat estimarile privind cresterea vanzarilor in anul 2008 la o rata similara cu cea de 7,4% inregistrata in 2007, depasind astfel previziunile initiale de 5-6%.

Analistii au estimat o crestere a vanzarilor la 25,5 miliarde franci elvetieni.

Nestle, producatorul cafelei Nescafe si a batoanelor de ciocolata KitKat, a majorat preturile cu 5,3% in primul trimestru din 2008. Compania s-a concentrat pe alimente si nutritie avand ca obiectiv noi achizitii, ceea ce a sporit nivelul vanzarilor si profitul in ciuda tulburarilor de pe piata.

Dolarul american, ce s-a depreciat la cote record in raport cu francul elvetian in timpul primului trimestru, a redus cu 7% volumul total al vanzarilor.

Citeste si:

Nestle afirma ca este una dintre marile companii ce au recunoscut amenintarea provenita din cresterea preturilor la materia prima.

Compania ar putea castiga 39 miliarde de dolari dintr-un acord ce urmareste vanzarea diviziei sale de lentile Alcon.
In plus, analistii sunt de parere ca Nestle va achizitiona o companie importanta in sectorul de sanatate si nutritie, acoperindu-si datoriile si rascumparand actiuni.

Aceiasi analisti au estimat o crestere organica de 8,9% si o crestere reala de 4,6%.