Grupul farmaceutic japonez Daiichi Sankyo a anuntat ca va cumpara cea mai mare companie farmaceutica din India, Ranbaxy, pentru o suma cuprinsa intre intre 2,2 si 3 miliarde euro, relateaza AFP, citat de NewsIn.
Daiichi Sankyo va cumpara actiunile Ranbaxy detinute de familia Singh, fondatoarea companiei, ce detine in prezent 35% din titluri, si va lansa o oferta publica de cumparare. Aceasta dubla operatiune ar trebui sa ii permita obtinerea unui pachet majoritar in cadrul grupului indian.

Oferta a fost aprobata in unanimitate de membrii consiliilor de administrare din cadrul celor doua grupuri, arata un comunicat comun emis de Daiichi Sankyo si Ranbaxy.

Prin operatiune se urmareste realizarea de economii, prin optimizarea proceselor de cercetare si dezvoltare, si a capacitatilor de productie a celor doua companii, in special in India.

Potrivit presei japoneze, asta inseamna ca Daiichi Sankyo va folosi uzinele Ranbaxy pentru a fabrica la pret redus medicamentele destinate Japoniei si tarilor occidentale.

Peste 90% din cifra de afaceri a Ranbaxy provine din produsele generice. Insa, precum toate laboratoarele indiene, Ranbaxy este constrans sa caute produse proprii si sa nu mai copieze formulele folosite de marile companii occidentale, potrivit unei legi indiene din 2005 ce interzice fabricarea medicamentelor brevetate, in conformitate cu regulile Organizatiei Mondiale a Comertului (OMC).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri