In aceeasi perioada a anului trecut, compania inregistrase un pierderi nete de 6,7 milioane dolari, sau un cent/actiune, primele pierderi trimestriale de cand compania a devenit publica.

Rezultatele au fost sprijinite de reduceri ale costurilor, inchiderea magazinelor neperformante, ratelor scazute ale taxelor si venitului mai mare din investitii, este de parere analistul Jack Russo, din cadrul companiei Edward Jones.

Pentru anul fiscal 2010, Starbucks se asteapta la o crestere intre 13 si 18% a castigurilor per actiune, excluzand costurile de restructurare, echivalentul unor castiguri de 84-89 centi/actiune, mai spune un analist.
In cel de-al treilea trimestru, veniturile totale au scazut la 2,4 miliarde dolari, de la 2,6 miliarde dolari, cu un an in urma.

Starbucks a patruns pe piata din Romania pe 17 aprilie 2007, inaugurand primul magazin in Plaza Romania din Bucuresti, cafeneaua din Liberty Center fiind cea de-a cincea din Romania.