Astfel, in zona EMEA producatorul suedez de cosmetice a raportat o crestere a vanzarilor de 6%, pana la 114,6 mil. euro, evolutie sustinuta in special de Turcia, Maroc si Egipt, in timp ce Romania, Serbia si Norvegia au experimentat un climat economic mai dificil. Profitul operational a fost de 19,7 mil. euro.

In ceea ce priveste evolutia diviziilor, cele mai mari cresteri ale vanzarilor le-au inregistrat articolele de make-up (+25%), skin care (+24%), produse de ingrijire a parului (+20%), parfumuri (+20%), accesorii si wellness (+11%).

Pe de alta parte, Cosmetics Oriflame a achizitionat un 26 de hectare intr-un parc industrial din apropierea Moscovei, unde va construi un centru de distributie si unitate de productie, cu o capacitate de 150-200 mil. de unitati.

In ceea ce priveste evolutia business-ului in 2010, Oriflame estimeaza o crestere a afacerilor de 10% si a profitului operational de 12%.

Cititi si Tatoiu, Oriflame: In 2009 stateam pe munti de sapun, toata lumea se spala cu gel de dus. Acum este invers

Tatoiu, Oriflame: In 2009 stateam pe munti de sapun, toata lumea se spala cu gel de dus. Acum este invers

Tatoiu, Oriflame: In 2009 stateam pe munti de sapun, toata lumea se...