La nivelul Rusiei, Carslberg si-a majorat cota de piata cu 1,8% pana la 40,6%, insa vanzarile au raportat un declin de 8%, pe fondul unei piete in scadere cu peste 10%. In plus, producatorul si-a majorat cota de piata si in Ucraina, devenind al doilea jucator din industria locala a berii.

La nivel de grup, Carlsberg a obtinut venituri nete de 59 mld. coroane daneze (8 mld. euro), in timp ce profitul operational a atins valoarea de 1,2 mld. euro.

Producatorul de bere declara ca anul trecut a fost unul dificil pentru industrie, criza financiara afectand comportamentul consumatorilor si reducand volumele. In ciuda acestui aspect, consumatorii au optat in continuare pentru brandurile favorite, fapt ce va ajuta compania in acest an, afirma reprezentantii Carlsberg. CEO Carlsberg: Am avut un 2009 satisfacator datorita schimbarii planului de business

Pentru 2010, compania estimeaza o stagnare a profitului operational la nivelul din 2009, in timp ce profitul net ar putea creste anul acesta cu peste 20%.

CEO Carlsberg: Am avut un 2009 satisfacator datorita schimbarii planului de business

CEO Carlsberg: Am avut un 2009 satisfacator datorita schimbarii...