Danone sustinea pana in prezent in mesajele publicitare ca iaurtul Activia ajuta digestia si ca iaurtul Actimel ajuta la intarirea sistemului imunitar. Dupa retragerea cererii inaintate catre EFSA, Danone va trebui sa isi modifice campaniile publicitare axate pe aceste beneficii. In Franta campaniile publicitare au fost deja modificate.

Grupul alimentar a anuntat ca vanzarile din primul trimestru au avansat cu 7%, la 3,98 miliarde euro, de la 3,67 miliarde euro in aceeasi perioada a anului trecut, sustinute de divizia de produse lactate, informeaza NewsIn.

Vanzarile diviziei de produse lactate au crescut cu 9,4%, la 2,32 miliarde euro, de la 2,12 miliarde euro in primul trimestru al anului trecut, sustinuta de o crestere a volumelor cu 12,5%.

In divizia de bauturi, vanzarile au inregistrat o crestere ajustata de 2,3%, la 620 milioane euro. Vanzarile diviziei de nutritie pentru copii au avansat cu 8,5%, in termeni ajustati, la 797 milioane euro.

Grupul si-a mentinut perspectivele de crestere pentru 2010.