Agentia de presa anunta ca retailerul francez a avut deja discutii cu clienti potentiali. In total, operatiunile reunite de pe cele trei pietei din Asia de sud-est ar putea aduce in conturile Carrefour intre 800 de milioane de dolari si 1 miliard de dolari. Oficialii Carrefour nu au dorit sa comenteze.

Retailerul ar putea lua in calcul varianta de a-si vinde operatiunile separat, in conditiile in care clientii potentiali nu ar fi interesati de toate cele trei piete. Business-ul thailandez ar putea avea o valoare de 500-600 de milioane de dolari, in timp ce cele din Malayezia si Singapore ar putea fi evaluate la 350-400 de milioane de dolari.

Carrefour isi va continua afacerile pe pietele din China si Indonezia, potrivit Bloomberg. Anul acesta, retailerul francez are in plan deschiderea a 22 de hipermarketuri si 140 de magazine de discount (produse la cel mai mic pret) pe piata chineza. De asemenea, pentru Indonezia sunt planificate 13 deschideri, potrivit unor declaratii recente ale conducerii companiei.

Potentialii clienti pentru cele trei afaceri scoase la vanzare sunt Tesco (cel mai mare lant de supermarketuri din Marea Britanie), retailerul japonez Aeon, chinezii de la Diary Farm International Holding si Big C Supercenter din Thailanda.

Cititi si Strategia sefului Carrefour: Ori dominam, ori ne retragem din pietele externe.

Strategia sefului Carrefour: Ori dominam, ori ne retragem din pietele externe

Strategia sefului Carrefour: Ori dominam, ori ne retragem din...