“Din ce in ce mai multi pasionati de fashion aleg sa isi cumpere brandurile preferate prin intermediul magazinelor online, iar numarul lor este in continua crestere. Acesta este unul dintre motivele pentru care brandul Firetrap a ales sa intre pe piata locala exclusiv prin Tuatara.ro”, a declarat Adrian Buzatu, director executiv al Tuatara.
Firetrap a ales Tuatara.ro deoarece acesta este unicul magazin din Romania care aduce cele mai noi colectii direct de la producatorii si distribuitorii autorizati ai marcilor comercializate in acelasi timp cu lansarea lor la nivel international, si nu din outlet-uri.
Infiintat in urma cu patru ani, Tuatara.ro are in prezent 20.000 de clienti si peste 200.000 de vizitatori unici pe luna. Cu o baza de 8.000 de clienti activi lunar, magazinul online tinteste o cifra de afaceri de un milion de euro in 2011.
Clientii Tuatara.ro sunt cei cu venituri peste medie, iar valoarea medie a unei comezi este de 250 de lei.
Fondat in 1993, Firetrap este unul dintre cele mai cunoscute branduri de fashion din lume, care reda cu fiecare colectie stilul, cultura si atitudinea britanica a creatorilor sai. De-a lungul timpului, Firetrap a devenit cunoscut datorita colectiilor in stil urban si rebellious youth. Brandul are o retea de distributie puternica la nivel international, de 1.500 de magazine in peste 30 de tari, dintre acestea opt magazine mari in Marea Britanie.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: