“Romanii sunt loiali si cel mai important, acum s-au consolidat deja intr-o baza solida de clienti fideli. Este dificil sa fac o comparatie intre clientul roman si cel britanic, deoarece adesea, felul in care oamenii isi fac cumparaturile este determinat de vreme, sarbatorile nationale si evenimente locale, aniversari. Ca si in Marea Britanie, romanii cumpara mai mult in momentele cheie ale anului, cum ar fi de Paste, vara, cand incepe scoala si de Craciun”, a spus Victoria Houghton (foto), care a adus brandul de fashion Next in Romania.

Cum a venit in tara noastra de putin timp, o importanta parte a procesului de acomodare si intelegere a pietei a constituit-o cercetarea si analizarea fiecarui segment.

“Gama pentru copii de la Next a avut un foarte mare succes de la deschiderea primului magazin din Bucuresti si de aceea ne-am extins oferta din acest punct de vedere. Ne-am decis sa deschidem un magazin special pentru copii in Cotroceni tocmai datorita acestei performante. Acum le putem pune la dispozitie mii de modele diferite de haine pentru cei mici intr-un magazin exclusiv, de la nou nascuti la fete si baieti de pana la 12 ani”, a specificat managerul Next Romania.

Retailerul britanic a decis sa extinda gamele oferite publicului roman, adaugand un magazin de amenajari interioare in Liberty Center.

“Planul meu pentru 2011 a fost deschiderea celui de-al treilea magazin in Cotroceni, a carui lansare a avut loc pe 12 august, deci ma declar multumita. Ne-am dorit o lansare a magazinului pentru copii care sa puna in evidenta spiritul unic al tinutelor noastre, si ce altceva mai potrivit decat un record dulce de care se pot bucura atat cei mici cat si cei mari”,a marturisit proprietara francizei Next in Romania cu ocazia lansarii, cand evenimentul a fost dublat de pregatirea unei acadele imense pentru cei mici.

Legat de planurile de viitor, Houghton a spus ca este interesata de extinderea retelei, atat in Bucuresti, cat si in tara. “Momentan, prospectam mai multe locatii din Bucuresti, dar nu am finalizat planurile pentru 2011 sau 2012. Inca lucram la aceste aspecte. Personal, cred ca Bucurestiul mai are loc pentru un magazin Next in viitorul apropiat si de aceea analizez mai multe posibilitati in mall-uri deja existente si in centre comerciale aflate in stadiu de proiect. Sunt atenta in special la structura chiriasilor si la locatii, dar nu am luat o decizie finala”, a specificat managerul francizei britanice.

In privinta deschiderii de noi magazine in afara Capitalei, Houghton a spus ca totul depinde de evolutia pietei si de economie, dar ca cel mai probabil, aceste lansari vor avea loc spre sfarsitul lui 2012 si inceputul lui 2013.

Citeste si:

Despre angajati, Victoria Houghton a declarat ca toate cele 30 de persoane care lucreaza acum pentru Ixy Retail, compania care detine drepturile brandului Next, sunt romani.

“De cand am venit in Romania, in 2007, pentru a porni afacerea ca managing director, am angajat doar romani. Pentru noul magazin din Cotroceni, am adaugat inca 10 membri echipei Next Romania. Preferam sa recrutam personal cu experienta in retail, deoarece sunt mai obisnuiti cu mediul de lucru dintr-un astfel de magazin”, a povestit Houghton.

Ea a mai spus ca angajatul ideal este o persoana cu un inalt grad de profesionalism, muncitoare, fluenta in romana si engleza, cu aptitudini pentru satisfacerea clientilor si cunostinte de fashion.

“O data ce au fost recrutati, angajatii nostri participa la traininguri la standarde britanice, conform planurilor trimise de compania mama din Marea Britanie. Suntem mandri de stilul nostru in relatiile cu clientii si aceasta este cheia succesului”, a declarat managerul Next Romania, care anterior a lucrat pentru retaileri ca Marks & Spencer sau River Island.

Cum Next a fost de curand nominalizat ca sponsor oficial al Olimpiadei din 2012, ce va avea loc la Londra, Victoria Houghton a precizat ca anul viitor, retailerul va produce o gama exclusiva dedicata evenimentului sportiv.

“Hainele produse special pentru atletii care participa la Olimpiada nu vor fi dispoinibile in magazinele noastre, dar va exista o colectie speciala dedicata celebrarii evenimentului. Speram sa aducem aceste produse si in Romania”, a adaugat Houghton.