Tanara a deschis centrul Belle Maison Spa in orasul Otopeni, alaturi de cumnata ei, cu o investitie initiala de 50.000 euro, bani proveniti din fonduri europene si un credit. "Ideea proiectului era sa cream un loc unde proaspetele mamci sa-si revina dupa sarcina, cumnata mea fiind si ea in target", explica Angela Coman (in prezent, 31 ani), care a lucrat timp de 4 ani la Libra Internet Bank, Piraeus Bank si Royal Bank of Scotland.

Sursa foto: Belle Maison Spa

Dupa trei ani, insa, timp in care investitia intiala s-a dublat, spa-ul a fost mutat in zona Piata Universitatii din Bucuresti. "Cand am deschis spa-ul, targetul in ceea ce priveste clientii erau cei din zonele apropiate de Otopeni: Corbeanca, Balotesti, Snagov. Cu timpul, am constatat ca majoritatea clientilor nostri erau bucuresteni carora le era destul de greu sa parcurga drumul pana la spa in cursul saptamanii", explica Angela Coman motivul relocarii, decizie care i-a triplat numarul de clienti.

Romanii aloca pana la 15% din venitul lunar pentru a merge la spa

Clientii sunt persoane peste 30 de ani, cu venit de peste 2.000 lei, care aloca intre 10% si 15% din castigul lunar pentru a merge la spa, sustine proprietara Belle Maison Spa. "Numarul clientilor variaza in functie de anotimp. Spre exemplu, in perioadele reci din an, cand vremea nu mai permite accesul in parcuri si la terase in aer liber, numarul clientilor creste si cu 30-40% fata de vara", spune tanara antreprenoare, care estimeaza o cifra de afaceri de 130.000 euro, in crestere cu 15%-20% fata de 2015, din "oaza de relaxare" din centrul Bucurestiului.

Sursa foto: Belle Maison Spa

Citeste si:

Clientii, care in mare parte sunt femei, vin la spa in general pentru masaje de relaxare, insa pe timp de vara sunt mai cautate exfolierile si impachetarile. Preturile la Belle Maison Spa variaza de la 50 lei (pentru un masaj pentru scalp), la 145-165 lei (masaj cu miere/masaj cu pietre calde) la 300-400 lei (ritualuri de relaxare cu arome exotice.

"Spre mare noastra surprindere, cei mai fideli sunt barbatii, isi fac abonamente si respecta programul", mai spune proprietara Belle Maison Spa, unde lucreaza 11 angajati. "Interesul romanilor pentru spa apare odata cu diversificarea gusturilor, cu educatia si cu un venit mediu si superior. Fie ca este vorba despre persoane care vor sa arate si sa se simta mai bine, fie ca este vorba de persoane care deja dezvolta probleme ale posturii corpului, din cauza statului foarte mult in fata calculatorului sau pe scaun sau care sunt foarte stresate si lucreaza intr-un mediu extrem de competitiv, spa-ul ofera relaxarea si revenirea la starea de bine de care au atat de multa nevoie", sustine Angela Coman de ce merg romanii la spa.

Sursa foto: Belle Maison Spa

Antreprenoarea spune astfel ca industria de wellness este "in plina ascensiune", dar trebuie sa diversifici serviciile de relaxare, infrumsetare si remodelare corporala. "Apar in permanenta noi centre de relaxare, dar ideea este sa te folosesti de imaginatie, sa fii foarte creativ si sa pui accent pe detaliie care fac diferenta: amabilitatea personalului, atentie concentrata in permanenta pe oaspete, dar cu respectarea sentimentului de intimitate, posibilitatea de a personaliza propriul ritual prin alegerea terapiilor, a uleiurilor si aromelor", explica antreprenoarea.

Astfel, in ce priveste diversificarea, Angela Coman va introduce in toamna serviciul zen corporate prin care va oferi masaj la birou pentru angajatii companiilor. De asemenea, spa-ul va colabora cu persoane care vor ajuta pe partea de nutritie si exercitii pentru o postura corecta, servicii care fac parte din trendul de wellness in continua crestere in Romania.

Sursa foto: Belle Maison Spa