“Gerovital Plant este una dintre cele mai bine vandute game Farmec, contribuind an de an la pozitionarea noastra pe primul loc in segmentul de ingrijire a fetei in Romania”, a declarat Ioana Borza, Marketing Manager Farmec Cluj-Napoca. Noua gama Gerovital Plant include produse de ingrijire a fetei, corpului si parului, cu extract bio de Floare de Colt.

Ca urmare a acestor schimbari a avut loc si revigorarea ambalajului. In culorile dominante alb si verde ambalajul isi propune sa comunice doua dintre beneficiile produsului Gerovital Plant: naturalete si prospetime. Cocoon Bucharest a integrat si un icon care mentioneaza Floarea de Colt ca ingredient unic, adaugand un simbol al ecocertificarii extractului de planta folosit.

Campania de comunicare a noii game Gerovital Plant a fost realizata de Cocoon Bucharest (packaging design, key visual, design materiale POS, machete presa si outdoor), Cupid Advertising (strategie campanie si productie spot TV) si Spoon Media (media buying si planning). Gama este sustinuta de imaginea cantaretei Paula Seling.