Zoltan Szigeti conduce cel mai mare grup independent de comunicare de pe piata romaneasca, The Group – un business care reuneste 17 companii, cu afaceri cumulate de 81 milioane de euro in 2009. Intr-un interviu acordat wall-street.ro, seful The Group vorbeste despre cum isi imparte timpul intre intalniri cu clientii si pregatirea pitchurilor de media si pe ce mari isi navigheaza barca cu panze.
Zoltan Szigeti, 44 de ani, unul din veteranii industriei de publicitate, se trezeste la ora 7 in fiecare dimineata, in zilele active. Pentru ca de obicei merge la culcare destul de tarziu, mai recupereaza din orele de somn in weekend, cand se trezeste in jurul orei 9.

Masa de dimineata este compusa din “multe cafele si multa apa”. Uneori, inainte de a merge la birou, exerseaza la aparatele de fitness de acasa. Ajunge la birou in 10 minute, cu masina. La ora 9 e in companie.

Prima ora e alocata corespondentei, dupa care incep intalnirile. Tot in primele ore ale diminetii citeste toate publicatiile economice. Cu o singura exceptie, le citeste in format electronic. “Notabil, pe iPad am abonament la toate publicatiile internationale importante”, spune el.

Chiar daca e prezent pe retelele sociale, nu e activ, astfel ca Facebook si Twitter nu ii ocupa timp.

Szigeti petrece zilnic circa 4 ore in intalniri externe, in principal cu clientii grupului si inca 2 ore in discutii cu colegii din companie. Obisnuieste sa se implice uneori pana si in detaiile de executie ale unor campanii.

“Sunt implicat in cele mai multe din campanii. Particip activ, pana la detalii, ori de cate ori mi se solicita sprijinul”, spune presedintele The Group. “Pitchurilor de media le acord o atentie speciala si acolo ma implic in toate detaliile”.

Pentru ca isi ia adesea pranzul impreuna cu clientii, merge la restaurantele pe care le prefera acestia sau cat mai aproape de birou.

“Incerc sa plec din companie inaintea orei 19.00 si sa nu mai am nimic profesional de facut dupa aceea. In general reusesc”, spune Szigeti.

Serile si le petrece cu prietenii sau in tihna, acasa. Se uita la filme si citeste. “Citesc, seara, cartile ale caror cronici ma inspira si cateodata literatura SF, ca sa imi hranesc imaginatia”, spune Szigeti.

Seful The Group calatoreste in interes de serviciu cel putin o data la doua saptamani si prefera avionul.

Weekendurile si le dedica pasiunilor: hiking, biking si sailing. Szigeti are brevet de capitan si isi navigheaza in fiecare vara propria barca cu panze pe Marea Mediterana sau Egee.

“Sunt riguros in a-mi planifica doua vacante pe an, una iarna, de ski, cealalta vara, pe apa”, spune el. “Amandoua sunt indejuns de scurte incat sa o astept pe urmatoarea si indeajuns de lungi incat sa imi ajunga pana data viitoare”.

Vezi aici cum arata o zi din viata altor manageri de top de pe piata locala: Aliz Kosza - Fabryo, Mihai Matyas - La Fantana, Pavlina Marinova - Oriflame, Yorgos Ioannidis - Romtelecom, Dan Ioan Popp - Impact, Markus Wirth - Holcim.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri