Zoltan Szigeti, 44 de ani, unul din veteranii industriei de publicitate, se trezeste la ora 7 in fiecare dimineata, in zilele active. Pentru ca de obicei merge la culcare destul de tarziu, mai recupereaza din orele de somn in weekend, cand se trezeste in jurul orei 9.

Masa de dimineata este compusa din “multe cafele si multa apa”. Uneori, inainte de a merge la birou, exerseaza la aparatele de fitness de acasa. Ajunge la birou in 10 minute, cu masina. La ora 9 e in companie.

Prima ora e alocata corespondentei, dupa care incep intalnirile. Tot in primele ore ale diminetii citeste toate publicatiile economice. Cu o singura exceptie, le citeste in format electronic. “Notabil, pe iPad am abonament la toate publicatiile internationale importante”, spune el.

Chiar daca e prezent pe retelele sociale, nu e activ, astfel ca Facebook si Twitter nu ii ocupa timp.

Szigeti petrece zilnic circa 4 ore in intalniri externe, in principal cu clientii grupului si inca 2 ore in discutii cu colegii din companie. Obisnuieste sa se implice uneori pana si in detaiile de executie ale unor campanii.

“Sunt implicat in cele mai multe din campanii. Particip activ, pana la detalii, ori de cate ori mi se solicita sprijinul”, spune presedintele The Group. “Pitchurilor de media le acord o atentie speciala si acolo ma implic in toate detaliile”.

Pentru ca isi ia adesea pranzul impreuna cu clientii, merge la restaurantele pe care le prefera acestia sau cat mai aproape de birou.

Citeste si:

“Incerc sa plec din companie inaintea orei 19.00 si sa nu mai am nimic profesional de facut dupa aceea. In general reusesc”, spune Szigeti.

Serile si le petrece cu prietenii sau in tihna, acasa. Se uita la filme si citeste. “Citesc, seara, cartile ale caror cronici ma inspira si cateodata literatura SF, ca sa imi hranesc imaginatia”, spune Szigeti.

Seful The Group calatoreste in interes de serviciu cel putin o data la doua saptamani si prefera avionul.

Weekendurile si le dedica pasiunilor: hiking, biking si sailing. Szigeti are brevet de capitan si isi navigheaza in fiecare vara propria barca cu panze pe Marea Mediterana sau Egee.

“Sunt riguros in a-mi planifica doua vacante pe an, una iarna, de ski, cealalta vara, pe apa”, spune el. “Amandoua sunt indejuns de scurte incat sa o astept pe urmatoarea si indeajuns de lungi incat sa imi ajunga pana data viitoare”.

Vezi aici cum arata o zi din viata altor manageri de top de pe piata locala: Aliz Kosza - Fabryo, Mihai Matyas - La Fantana, Pavlina Marinova - Oriflame, Yorgos Ioannidis - Romtelecom, Dan Ioan Popp - Impact, Markus Wirth - Holcim.

O zi din viata unui CEO: Aliz Kosza, sefa Fabryo

O zi din viata unui CEO: Aliz Kosza, sefa Fabryo