Tot mai multe agentii au apelat in ultima perioada la fondurile europene. “Proiectele de acest gen sunt foarte generoase la baza, dar au fost in trecut ocolite de agentii, in principal, din cauza procedurii de lucru birocratice”, a spus Cosmin Radoi, managing director Graffiti BBDO. “Pe masura ce bugetele clientilor «traditionali» s-au subtiat, agentiile au inceput sa dea o atentie mai mare proiectelor din finantari europene si acest lucru este vizibil in calitatea unor campanii executate in ultimul an. Suntem si noi interesati si participam activ la acest tip de licitatii, in masura in care evaluam ca este un proiect flexibil si ne permite sa oferim solutii valoroase”.

Si Saatchi & Saatchi are un departament dedicat proiectelor europene. “De mai multi ani, ne concentram atentia pe proiecte finantate din fonduri UE pe care le implementam cu succes”, a spus Radu Florescu, CEO al grupului Centrade. “Desi procedura de atribuire a acestor proiecte este usor diferita fata de pitch-urile comerciale, abordarea strategica a campaniilor dezvoltate este similara”.

Cititi mai mult in MAD, suplimentul Wall-Street de media&advertising: De ce sunt optimisti publicitarii?

De ce sunt optimisti publicitarii?

De ce sunt optimisti publicitarii?