Agentia de branding BrandTailors a improspatat identitatea vizuala si designul de ambalaj al ciocolatei Laura.
Redesenarea ambalajului a avut ca obiectiv consolidarea pozitiei brandului in segmentele de ciocolata simpla si ciocolata cu crema, precum si lansarea acestui brand in cadrul segmentului de tablete cu incluzii (arahide).

Laura, un brand detinut de catre fosta companie Cadbury, devenita anul trecut Kandia Dulce, se numara printre primele branduri de ciocolata din segmentul sau de pret. Necesitatea unei schimbari a venit o data cu trecerea la o tehnologie moderna de ambalare (flow-pack) si introducerea unor noi produse in portofoliul brandului Laura.

In urma unei analize a obiceiurilor de consum din industria de dulciuri, precum si a unui audit al brandului, a fost evidentiata pozitionarea ciocolatei Laura drept „ciocolata pe care o imparti cu toata familia”. In acest context, solutia grafica de reimprospatare a brandului a vizat ajustarea logotiplui si reconsiderarea designului de ambalaj. De asemenea, brandului i s-a asociat culoarea portocaliu.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri