Dupa luni de speculatii, noul sistem de plata al The New York Times a devenit activ luni, pe 28 martie. Sistemul limiteaza cititorii online (cei care nu sunt abonati pe print) la citirea completa a 20 de articole, lunar. Pentru aplicatiile NYT de pe smartphone-uri si tablete, doar sectiunea de stiri de top a ramas libera, pentru celelalte subsectiuni fiind necesar abonament.
Pentru a intelege impactul initial al deciziei managementului NYT, Hitwise a analizat datele de trafic pe o perioada de 12 zile inainte de lansarea noului sistem si 12 zile dupa. In majoritatea zilelor, numarul de vizite a scazut cu ponderi intre 5 si 15%. Singura exceptie a fost inregistrata sambata, 9 aprilie, zi in care traficul a crescut cu 7% - probabil ca urmare a cautarii de stiri despre posibile discutii asupra bugetului din SUA si a problemelor la nivel guvernamental din tara.

Efectul sistemului impus de TNY a afectat mai puternic numarul de pagini vizualizate. Astfel, in medie, in cele 12 zile dupa implementarea lui, afisarile s-au redus cu 11-30%.

Vedeti grafice privind fluctuatiile traficului pe Hitwise.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri