Investitiile in publicitate vor scadea anul acesta cu 10% fata de cele aproximativ 300 de milioane de euro din 2010, a declarat pentru wall-street.ro, Cristian Mucichescu (foto), managing director al agentiei de media OMD Romania.
Anul trecut, piata locala de publicitate a fost de 303,7 milioane de euro, cea mai mare parte fiind reprezentata de investitiile in TV, de circa 200 de milioane de euro.

Cel mai bun an pentru piata media romaneasca a fost 2008, cand companiile au cumparat reclame in valoare de 527,6 milioane de euro, conform datelor OMD Romania.

In 2009, investitiile au scazut pana la 334 milioane de euro, a mai spus Mucichescu in cadrul evenimentului "Inovatie in media".

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri