Mike Serbins, CEO al Kobo, a spus ca Apple a contactat compania spunandu-le ca nu mai pot opera magazinul de carti digitale direct din aplicatia Kobo. Compania canadiana a modificat aplicatia prin care nu se mai poate achizitiona niciun volum. Clientii care doresc in continuare sa cumpere trebuie sa intre pe site-ul www.kobo.com, un drum mai lung si mai greoi pentru clienti.

Nici presa nu a ramas neafectata. The Wall Street Journal, care oferea cititorilor link-uri catre site din aplicatie pentru a achizitiona abonamente si alte servicii, a oprit acest serviciu, la cererea Apple. Cei ce downlodeaza aplicatia si doresc sa se aboneze vor trebui de acum sa viziteze WSJ.com sau sa sune la serviciul de relatii cu clientii al publicatiei.

„Suntem ingrijorati de faptul ca noile reguli ale Apple vor duce la o experienta mai putin buna pentru cititorii nostri, care nu vor putea sa isi puna la punct conturile direct din aplicatie”, a declarat un purtator de cuvant al jurnalului.

Citeste si:

Printre companiile lovite de noile reguli se numara si concurentul direct, Google, careia i-a fost retrasa aplicatia de vanzare carti in format digital Google Books din App Store. Aplicatia Kindle a fost de asemenea modificata, link-ul de cumparaturi directe de pe magazin fiind scos.

In februarie, Apple a impus noi termeni si conditii pentru companiile ce doresc sa vanda continut digital prin device-urile iPhone, iPad si iPod Touch.

Sursa foto: Madexperts.com