Pe urmatoarele locuri se afla Poiana, Kandia, Gerovital, Dorna, BCR, LaDorna, Dacia, Plafar si Timisoreana.

Pentru brandurile de media a fost realizat un clasament special, liderul acestui segment fiind Pro TV, cel mai urmarit post de televiziune din Romania.

Canalul lansat in 1995 si detinut de grupul american CME a fost urmat de Antena 1, Radio Zu, TVR 1, Prima TV, Kiss FM, Radio 21, Libertatea, Adevarul si Europa FM, ultimele doua fiind nou intrate in clasament.

Studiul Unlock Market Research a avut ca scop masurarea “puterii” marcilor romanesti, nu din perspectiva financiara, ci a investitiei de incredere si afectivitate care le este acordata de catre consumatori.

Citeste si:

Topul a fost realizat prin 1.200 de interviuri telefonice, respondentii fiind din mediul urban si cu varste de peste 18 ani. Marja de eroare este de 3%.

Pentru a realiza acest clasament, intervievatilor li s-a cerut initial sa numeasca brandurile romanesti pe care le cunosc, apoi li s-a cerut sa spuna daca stiu sau nu brandurile prezentate de operatorii de interviu. Ulterior, le-au fost adresate sase intrebari prin care trebuiau sa claseze brandurile dintr-o anumita categorie (bancar, media, bauturi etc) in functie de "cel mai important/cel mai putin important brand".

Vedeti in documentul atasat topul celor mai puternice 50 de branduri romanesti.