The Group lucreaza cu peste 80 de branduri, insa managementul nu spune niciodata public numele clientilor. In jur de 60% din businessul holdingului este generat de companiile multinationale si 40% de branduri apartinand companiilor autohtone.

Printre clientii castigati anul trecut se numara contul de media al Romtelecom, unul dintre cei mai mari operatori de telecomunicatii de pe piata locala, cu afaceri de circa 720 de milioane de euro in 2010.

Pe de alta parte, The Group a pierdut un singur client anul trecut, compania respectiva alegand sa lucreze cu agentia care ii gestioneaza contul la nivel international.

“Grupul a crescut si in 2011, am castigat noi pitch-uri (n.red. licitatii) si ne-am adaugat clienti in portofoliu, insa la capatul celor 12 luni am fost consumati cat pentru un deceniu. Caracteristica lui 2011 a fost aceea ca in raport cu anii trecuti am consumat foarte multa energie, s-au intamplat foarte multe lucruri in aceeasi unitate de timp. Au sporit exigentele clientilor legat de ceea ce isi doresc, de ritmul in care doresc sa se intample lucrurile si de nivelul de eficienta al fiecarui preoiect. Este un consum mai mare de timp si energie pentru aceleasi bugete sau pentru acelasi numar de proiecte si branduri”, afirma Miheala Nicola, CEO-ul unei companii cu aproximativ de 210 angajati.

Cei mai multi clienti si-au pastrat bugetele la nivelul din 2010
In ceea ce priveste evolutia bugetelor, managerul afirma ca cea mai mare parte a clientilor au pastrat nivelul investitiilor din 2010, un lucru pozitiv avand in vedere ca anul trecut investitiile in media au scazut cu cateva procente pana la circa de 300 de milioane de euro.

Citeste si:

Cateva branduri (din zona serviciilor financiar-bancare, auto si imobiliare) si-au redus investitiile, in timp ce 4-5 branduri dintre cele peste 80 pe care The Group le gestioneaza au investit mai mult anul trecut comparativ cu 2010.

Cresterile de bugete au fost de cateva procente, pana in 10%, potrivit managerului. In general, cei care au investit mai multe in marketing au fost companiile locale.

Despre evolutia profitului, Mihaela Nicola nu are inca date concrete, dar afirma ca probabil acesta a fost similar cu cel din 2010, de circa 6,36 milioane de euro, cel mai mare din industria locala de comunicare.

Citeste mai mult in articolul Nicola, The Group: Viziunea companiilor ramane aceeasi, strategia se adapteaza

Nicola, The Group: Viziunea companiilor ramane aceeasi, strategia se adapteaza

Nicola, The Group: Viziunea companiilor ramane aceeasi, strategia...