El a adaugat ca alte lucruri foarte importante in acest an pentru clienti vor fi ideile inovatoare, reducerea costurilor si solutiile integrate de comunicare.

Centrade Saatchi&Saatchi este format din companiile: Saatchi & Saatchi (agentie de creatie), Saatchi & Saatchi X (organizare de eveniment- BTL), Zenith Media (media), Saatchi & Saatchi PR (relatii publice), Pantone Studios (productie), Cable Direct (regie de vanzari) si Chainsaw Europe (servicii de post-productie audio si video).

Cele sapte companii au aproximativ 180 de angajati si in jur de 200 de clienti.

Radu Florescu afirma la finalul lui octombrie anul trecut ca grupul pe care il conduce va inregistra in 2011 o crestere a afacerilor de aproximativ 5% comparativ cu businessul de aproximativ 50 de milioane de euro din 2010. Totodata, el estima ca profitul net va creste cu un procent similar fata de cele 1,5 milioane de euro din anul anterior.

Florescu, Centrade Saatchi&Saatchi: De multe ori agentiile nu inteleg ce se intampla la clienti

Florescu, Centrade Saatchi&Saatchi: De multe ori agentiile nu...

Despre felul in care a evoluat agentia de creatie Saatchi & Saatchi in 2011, managerul spune ca anul trecut a fost unul in care s-au simtit efectele castigarii de conturi din 2010.

„Au fost lansate campanii mari, vizibile, cu o componenta puternica de imagine. Am avut un an bun, fara tendinta de scadere a bugetelor resimtita pe piata locala de advertising. Singurul client pierdut este Tnuva care si-a inchis complet operatiunile din Romania. La lista clientilor, in 2011, s-au adaugat conturi precum Milka, Metro sau proiecte finantate din fonduri europene. In prezent lucram la un proiect care vizeaza informarea cu privire la drepturile consumatorului initiat de Executive Agency for Health and Consumers, un altul fiind un program de promovare a antreprenoriatului randul femeilor initiat de Universitatea Spiru Haret”, explica directorul general al grupului Centrade Saatchi&Saatchi si, totodata, al agentiei de creatie Saatchi&Saatchi.

Citeste si:

Pentru acest an, Florescu estimeaza o crestere usoara a afacerilor agentiei fata de 2011.

Managerul nu a oferit date despre veniturile pe anul trecut ale companiei, rezultatele fiind inca in curs de consolidare. Insa a adaugat ca bugetele au ramas la aproximativ acelasi nivel fata de 2010, in unele cazuri inregistrandu-se cresteri usoare. In 2010 Saatchi&Saatchi a avut o cifra de afaceri de circa 3,6 milioane de euro si un profit net in jurul a 90.000 de euro.

Agentia are in jur de 50 de angajati, iar printre clientii acestia se numara se numara P&G (H&S, Olay, Pampers, Ariel), Raiffeisen Bank, Toyota, Enel, Visa, Milka, Intersnack (Chio), SABMiller (Peroni), Metro, Policolor sau Novartis.

Cum a fost prima luna din 2012?
„Este prea devreme sa ma pronunt. Criza din Europa aduce inca multe incertitudini pe piata locala, in pofida mesajului aparent incurajator dat de guvern. Romania nu poate avea o crestere semnificativa daca Europa este in recesiune”, mai spune managerul.

Printre principalii concurenti ai agentiei de publicitate Saatchi&Saatchi se numara BV. McCann Erickson, Graffiti BBDO, Leo Burnett&Target, Ogilvy&Mather Advertising si Lowe&Partners.