Cea mai vizibila sintagma din timpul protestelor in mediul online a fost "alegeri anticipate", ce inregistreaza peste 25% din mentiunile din online din cele 9 sintagme monitorizate.

Monitorizarea a fost realizata de Mediafax in perioada 12-24 ianuarie pe site-uri, bloguri, conturi de Twitter si pagini publice de Facebook - in total, circa 57.000 de surse online in limba romana urmarite de Mediafax Monitorizare.

Analiza a luat in calcul mediatizarea a 9 sintagme cheie, legate de proteste, in mediul online:, "Alegeri anticipate", "Jos Basescu", "Demisia presedintelui", "Demisia guvernului", "Legea sanatatii", "Taxa Auto", "Marirea salariilor/cresterea salariilor", "Salvati Rosia Montana" si "Marirea pensiilor"/"cresterea pensiilor".

"Jos Basescu" si "Demisia Presedintelui" isi aloca, la randul lor, cate 22.2%, respectiv 14% din mediatizare, ele fiind urmate de "Demisia Guvernului" si "Legea Sanatatii"- cu 13.6%, respectiv 12.4%. Impreuna, primele cinci sintagme din fruntea clasamentului cumuleaza 87.4% din totalul mentiunilor, in timp ce restul se distribuie intre celelalte 4 sintagme


Topul sintagmelor mediatizate in online include "Taxa Auto" cu 9.9% si "Marirea salariilor/cresterea salariilor" cu 1.1%. Spre sfarsitul clasamentului, cu procente de sub 1% s-au pozitionat "Salvati Rosia Montana"- 0.9% si "Marirea pensiilor"/"cresterea pensiilor" - 0.7%.

Pentru sintagmele analizate, site-urile au generat cea mai mare parte a vizibilitatii, avand o pondere de 85.4% in mediatizare. Ierarhia categoriilor de surse online din acest punct de vedere este completata de Twitter - 7.7%, bloguri - 6.5% si Facebook - 0.4%.




Sursa grafice: Mediafax Monitorizare

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri