HAT Romania, unicul importator oficial si distribuitor autorizat al telefoanelor mobile Samsung, doreste ca prin campania a carei piesa centrala este spotul “Travestitul”, sa atraga atentia asupra riscurilor la care se expun cei care nu cumpara telefoane importate oficial.

Obiectivul campaniei este unul de educare a potentialilor cumparatori de telefoane mobile Samsung cu privire la existenta pietei gri. Conceptul creativ este rezumat in formula “aparentele pot insela”. Asa cum toate telefoanele Samsung par la fel, tot asa pot exista situatii in care ceea ce vezi si-ti pare real este, de fapt, altfel.

Povestea spotului este construita sub forma unei metafore. El si ea, la un bar, el fermecat de nurii ei, aproape sigur ca ea i-a cazut in plasa. Ea, cocheta, merge la toaleta sa se aranjeze putin. Surpriza: acolo descoperim ca ea este, de fapt, un el. In concluzie, frumusetea si senzualitatea fetei sunt inselatoare, la fel cum inselatoare pot fi produsele de pe piata gri. Bref, garantia originalitatii trebuie sa fie clara – holograma HAT este semnul care te ajuta sa nu cazi in plasa comerciantilor care vand telefoane mobile Samsung importate neoficial.

Citeste si:

Spotul a fost filmat intr-un cunoscut club din Bucuresti, la sfarsitul lunii ianuarie 2006. Casa de productie Saga Film a colaborat cu regizorul Razvan Marculescu si cu DOP-ul Alex Sterian. Editat in varianta de 30 de secunde, el ruleaza pe principalele posturi TV.

Echipa care a contribuit la realizarea spotului a fost formata din:
- Graffiti BBDO: Bogdan Mirica - Creative Director, Cosmin Ezaru – Group Creative Director, Diana Cristea – Art Director, Adina Basag – Copywriter, Liviu Isop – A/V Producer, Sorin Psatta – Strategy & Research Director si Corina Toma – Account Executive.
- HAT Romania: Doru Oraselu – Marketing Manager, Andreea Marciuc – Product Marketing Specialist.