Mai mult de jumatate dintre agentiile de advertising din Statele Unite vor sa isi creasca expunerea pe social media in urmatoarele 12 luni. Comparativ, doar 31% au vrut sa creasca cheltuielile de publicitate pe retele de publicitate si 29% pe site-urile publicatiilor.

Emarketer
estimeaza majorarea investitiilor in publicitatea din Statele Unite cu 24% pana la 15,4 miliarde dolari. De asemenea, se asteapta ca investitiile in reclamele din retele sociale, jocuri si aplicatii sa creasca cu 43% anul acesta si cu 80% pe segmentul mobil.

Previziunea este motivata si de faptul ca investitiile in social media si publicitatea mobila sunt mai mici comparativ cu publicitatea clasica.

David Hallerman, analist in cadrul eMarketer, este de parere ca gradul de ocupare scazut din social media comparativ cu celelalte segmente ii incurajeaza pe advertiseri sa se axeze pe aceste sectoare in viitor.

Analistul crede ca aceasta perioada de crestere va favoriza scaderea preturilor, lucru de care vor beneficia in special agentiile de publicitate.