Anul acesta proiectul educational si-a extins aria de desfasurare, cuprinzand 26 de scoli din sectorul 1 si 23 de scoli din sectorul 6. Proiectul beneficiaza de sprijinul Directiei de Sanatate a Municipiului Bucuresti, Inspectoratului Scolar al Municipiului Bucuresti si societatilor de salubrizare URBAN si REBU.

Partenerul acestui amplu program de responsabilitate sociala este agentia Net Marketing.Cu o mare experienta in derularea de programe educationale, Net Marketing contribuie la acest proiect prin servicii de creatie, productie si BTL. Agentia s-a ocupat de crearea si productia tuturor materialelor de comunicare implicate in campanie: brosuri, postere. Pentru comunicarea campaniei in scoli s-au folosit echipe de promoteri iar pentru a usura comunicarea cu elevii, a fost creat un personaj inspirat dupa modelul eroilor de desene animate, SuperPak.

Programul educational se desfasoara in perioada 13.02.2006-9.06.2006 si cuprinde o campanie educationala si un concurs de colectare de ambalaje. In prima etapa s-au desfasurat seminarii in cadrul carora li s-a prezentat copiilor rolul laptelui intr-o alimentatie sanatoasa precum si etapele pe care acesta le parcurge de la sursa pana la consumatorul final (colectare, procesare, distributie). Obiectivul acestui program educational este acela de a informa copiii si parintii despre atributele laptelui UHT (Ultra High Temperature) si despre beneficiile consumului de lapte in general. Totodata, in cadrul seminariilor li s-a descris copiilor si principiul de ambalare a laptelui UHT in cutii aseptice de carton Tetra Pak.

A doua etapa a proiectului educational cuprinde un concurs de colectare a ambalajelor Tetra Pak. O prima sursa de colectare o reprezinta ambalajul laptelui pe care copiii il primesc in cadrul programului “Laptele si Cornul”. Ambalajele sunt colectate apoi de catre societatile de salubrizare URBAN si REBU, in vederea reciclarii ulterioare. Programul are in centrul atentiei personajul mascota SuperPak, cu care scolarii se identifica si dialogheaza cu usurinta.

SuperPak insufleteste sesiunile de educare, reamintind copiilor ca sloganul campaniei de colectare este “La fiecare ambalaj colectat, esti si tu un SuperPak”.

Concursul se va desfasura pe parcursul a 4 etape cu durata de 1 luna, culminand cu premierea scolii castigatoare la sfarsitul fiecarei etape: toti copiii din clasele I-IV vor primi obiecte obtinute prin reciclarea ambalajelor Tetra Pak. Scoala care va colecta cele mai multe ambalaje pana la finalul ultimei etape, va fi premiata cu o excursie la munte pentru toti copiii din clasele I-IV si pentru toate cadrele didactice aferente. Proiectul vizeaza ca target secundar familiile scolarilor, al caror interes doreste sa il trezeasca prin intermediul materialelor promotionale si mai ales, prin entuziasmul celor mici fata de conceptul conform caruia, respectand mediul inconjurator te respecti pe tine insuti.

Compania Net Marketing ofera o gama completa de servicii de tip below-the-line: in-store promotions, atl promotions, programe customer loyalty, co-marketing si Youth Adveritising. Net Marketing poate asigura intreaga gama de servicii de BTL de la strategie si concept, creatie si productie, pana la implementarea proiectului si evaluarea lui.

In cei peste 6 ani de experienta pe piata locala, Net Marketing a derulat prin divizia Youth Advertising campanii pentru clienti locali si internationali in peste 900 de institutii de invatamant: GlaxoSmithKline Romania, Tetra Pak Romania, Consumer Product Network, BIC Romania, Bella Romania, Mediplus, Delta Romania, Unilever, MCDonald`s (StarGame) etc.