Compania a castigat deja drepturile de televizare pentru urmatorii trei ani pentru UEFA Champions League, operatorul depunand o oferta comuna cu RCS&RDS, principalul sau concurent.

In ultimii doi ani compania a facut invesitii importante in achizitia de continut sportiv de televiziune pentru Dolce Sport, canal lansat in toamna 2010.

Printre competitiile difuzate de Dolce Sport se numara Campionatul European de Fotbal din Polonia si Ucraina, Olimpiada de vara de la Londra, UEFA Champions League, Liga 1 de Fotbal, NBA sau Campionatul European de Gimnastica Feminina.

„Televiziunea este un element important in strategia noastra de a merge inainte ca furnizor de servicii de entertainment. Primul pas este acela de furnizor de telecom, dar oamenii vor un set de servicii telecom si urmatorul pas in telecomunicatii este sa punem serviciile de entertainment in fata. Este foarte important si ne concentram pe zona aceasta”, a mai spus Stefanos Theocharopoulos.

Legat de noile serviciile pe care Romtelecom le va lansa pe segmentul de televiziune, Theocharopoulos, spune ca operatorul va veni anul acesta cu noi modalitati prin care „sa dea consumatorului posibilitatea sa ia propriile decizii folosind servicii interactive”. Intrebat daca aceste servicii au legatura cu IPTV (televiziune prin internet) sau video la cerere, managerul a spus „poate”.

Citeste si:

Romtelecom a lansat serviciul de televiziune prin internet Dolce Interactiv in decembrie 2009, in timp ce anul acesta a incheiat un parteneriat cu HBO pentru lansarea HBO GO, un serviciu video la cerere pentru clientii de televiziune prin satelit si IPTV ai operatorului.

„Oamenii vor fi incantati despre ceea ce va face Romtelecom pe viitor. Lucram mult la acest lucru si veti vedea servicii noi in directia aceasta”, a mai spus Theocharopoulos.

In primul trimestru din acest an Romtelecom, cel mai mare local de telefonie fixa si al doilea de internet si televiziune, a inregistrat o cifra de afaceri de 160,1 milioane de euro in primele trei luni ale anului, in scadere cu 3,7% fata de aceeasi perioada din 2011. Compania a avut un profit operational de 40,4 milioane de euro, in crestere cu 82% fata de primele trei luni din 2011.

Operatorul inregistra la finalul lui martie 2,33 milioane de clienti de telefonie fixa, 1,15 milioane de abonati de internet si 1,19 milioane de utilizatori de televiziune.