Pe toata durata competitiei, Initiative va oferi o imagine completa asupra obiceiurilor de vizionare ale principalelor grupuri demografice grupate in functie de varsta, sex si clasa sociala. in felul acesta, vor fi determinate cele mai importante meciuri din perspectiva sponsorilor si a investitorilor in publicitate.

Gratie experientei acumulate de-a lungul timpului in procesul de monitorizare si analiza a celor mai importante evenimente sportive (Cupa Mondiala FIFA si Campionatele Europene, dar si Campionatul Mondial de Formula 1), Initiative va realiza si o analiza comparativa intre diversele sporturi din perspectiva publicitatii.

Rapoartele zilnice si saptamanale oferite de Initiative vor revela date referitoare la nivelul audientei, la tendinte si la diversele implicatii asupra sponsorilor si investitorilor in publicitate. Rapoartele Initiative vor fi publicate conform urmatorului calendar:

Citeste si:

Rapoartele zilnice si saptamanale oferite de Initiative vor asigura informatii complementare, in scopul realizarii unor analize de audienta comprehensive si relevante, pe toata durata competitiei.

Gratie datelor primite din toata reteaua Initiative in ziua imediat urmatoare disputarii meciurilor, rapoartele zilnice vor distribui in cel mai rapid mod informatiile relevante despre audientele meciurilor. Iar rapoartele saptamanale vor oferi, intr-un context mai amplu, o privire analitica asupra meciurilor saptamanii respective.

Rapoartele oferite de Initiative vor acoperi subiecte de maxim interes, precum meciului saptamanii (ce meci a obtinut cea mai mare rata de audienta globala live), tara cu cele mai mari audiente in saptamana respectiva, analize comparative 2006 versus 2002, pietele cu cele mai importante schimbari in ceea ce priveste audientele fata de Cupa Mondiala 2002, cea mai activa piata a saptamanii etc.