Odyssey a fost desemnata agentia de publicitate full service responsabila de contul Samsung al HAT Romania, unic distribuitor oficial Samsung Mobile Phones in Romania. In urma unui pitch desfasurat in luna martie, Odyssey este agentia desemnata partenerul de comunicare pentru un cont integrat, asigurand atat servicii de strategie, creatie, BTL cat si planificare, intermediere si evaluare media pentru toate campaniile care se vor derula in acest an.

Doru Oraselu, Marketing Manager HAT: „Obiectivul nostru principal a fost alegerea unei agentii full-service care sa inteleaga un client complex si o categorie foarte dinamica si agresiva asa cum este cea a telefoanelor mobile. HAT Romania va continua sa investeasca sustinut in comunicarea telefoanelor mobile Samsung, asa cum a facut in cei 2 ani de prezenta pe piata, reusind pozitionarea marcii Samsung pe pozitia de lider al categoriei de terminale premium.

Pentru o comunicare de succes ne dorim un partener pe termen lung, care sa dezvolte local o comunicare integrata cu pozitionarea internationala a brandului Samsung. Am ales agentia Odyssey deoarece au propus strategia de comunicare care s-a pliat cel mai bine pe nevoile noastre de comunicare locala, respectand in acelasi timp pozitionarea globala Samsung la nivel international - ideea de echilibru perfect intre tehnologie si design.”

Prima campanie dezvoltata de Odyssey in acest an pentru HAT este promotia « Simti vibratia premiilor Samsung », o campanie tactica care are ca obiectiv stimularea vanzarilor pentru telefoanele Samsung. Promotia este adresata celor care isi doresc si apreciaza produsele si brandurile de calitate, cei care apreciaza inovatiile tehnologice si modul in care aceasta le faciliteaza indeplinirea unor aspiratii nevoi superioare.

Conceptul creativ - “Acces instant la distractie” - a fost dezvoltat pornind de la platforma internationala de brand iar campania a executata tinand cont de tonalitatea foarte clar definita a acestuia: imaginativa, pasionata, stilata, dinamica si umana.

“Samsung este un brand global, puternic, unul dintre putinele in categoria sa care a ales sa activeze numai in segmentele medium si premium, astfel pastrandu-si un standard de calitate superior competitorilor. Acest lucru se reflecta direct in pozitionarea brandului si in comunicarea acestuia. Astfel, unul din criteriile principale pe care le-am avut in vedere cand am pregatit atat strategia de comunicare cat si promotia actuala, a fost acela ca orice “bucata” de comunicare in Romania trebuie sa reflecte statutul ‘international’ al brandului. Am ales sa ne adresam unui target mai tanar, tocmai pentru ca acesta este foarte sensibil la imaginea si statusul asigurate de un brand precum Samsung, precum si la posibilitatile produselor in sine, care exceleaza la doua din cele mai importante criterii – tehnologia si design-ul. De aceea, de acum incolo, prin fiecare campanie, vom construi, bucata cu bucata, lumea posibilitatilor nelimitate pe care o promite brandul Samsung, iar primul pas a fost aceasta promotie”, declara Irina Pencea, Group Account Director, Odyssey

“HAT Romania si Samsung isi propun sa isi antreneze consumatorii intr-o experienta senzoriala completa. Astfel incat am transformat o simpla interactiune cu telefoanele in magazin intr-un moment antrenant si exuberant, in care toata lumea din magazin este implicata si isi aduce contributia. In plus, oamenii carora ne adresam noi, consumatorii cu venituri medii si mari, nu reactioneaza la stimulari promotionale decat atunci cand ii intereseaza intr-adevar produsul, astfel incat am conceput o poveste in jurul produselor si nu in jurul premiilor. Permitandu-le oamenilor sa se joace cu telefonul, am putut sa prezentam atat produsul celor care nu cunosc produsele Samsung cat si experienta pe care o ai cand intri in lumea posibilitatilor nelimitate date de design si tehnologie.

Citeste si:

Look&feel-ul international al brandului, parfumul de high-tech si eleganta designului telefoanelor care trebuia regasita in executia spotului a fost o provocare si pentru noi si pentru Andreea Paduraru, regizoarea spotului, cat si pentru echipa de la Yama care a facut coloana sonora a spotului. O provocare de care ne-am achitat onorabil se pare, intrucat am primit felicitarile clientului pentru executie.”, declara Valentin Suciu, Creative Director, Odyssey

Promotia intitulata “Simti vibratia premiilor Samsung” se desfasoara in perioada 20 Aprilie 2006 – 16 Iulie 2006.

Mecanismul este urmatorul: pentru a participa la acesta promotie trebuie parcurse urmatoarele etape. Participantul trebuie sa cumpere un telefon original Samsung cu holograma HAT, sa trimita prin SMS la numarul 1817 numarul si data facturii fiscale.

Participantul va primi un SMS de raspuns prin care va fi anuntat daca a castigat unul din cele 600 de premii secundare sau daca este inscris in baza pentru tragerea la sorti finala.

HAT ofera in aceasta promotie peste 600 de premii constand in sisteme home cinema, DVD players, mini sisteme audio, radio casetofoane, telefoane Samsung. Premiul cel mare este un autoturism BMW seria 1.
Mixul de comunicare pentru promotie va cuprinde: un spot TV cu variante de 30 si respectiv 15 secunde, difuzate pe posturile de televiziune Pro TV, Pro Cinema, Prima, AXN, MTV si TV K Lumea; un spot radio de 30 de secunde difuzat de Kiss FM si Pro FM, campania print si POS- postere, flyere, floor displays/ floor stickers, wobblers etc.

Din partea HAT Samsung au participat: Doru Oraselu - Marketing Manager si Andreea Marciuc- Product Marketing Specialist.
Echipa Odyssey a fost reprezentata de: Alexandru Aron - Copywiter, Dan Panaitescu - Art Director, Valentin Suciu- Creative Director, Alice Herea- Account Executive, Loredana Banica- Account Director, Irina Pencea- Group Account Director, Carmen Iordache - Media Efficiency Controller, Dora Tancu - Senior Media Strategist si Mihai Ilie - Media Director