De pe la inceputurile publicitatii si pina in prezent, oamenii din industrie au gasit imperativ sa construiasca o legatura intre consumatori si branduri. In prezent insa, aceasta este pusa sub semnul intrebarii, conform unei cercetari realizate de agentia JWT anul trecut.

Pe planul doi

„Pentru o specie aproape obsedata de conectare, secolul al XXI-lea a devenit rapid epoca de aur a acesteia. Un lucru e sigur: lumea relationeaza cu ceilalti, in mod continuu, compulsiv si frenetic. Iar asta inseamna ca are mai putin timp si atentie pentru publicitate si cu atit mai putin pentru legatura cu marcile promovate de ea“, arata cei de la JWT. Acum citiva ani, creativii industriei se puteau baza pe o serie de „pauze“ care interveneau in activitatea umana: „Cu totii am citit la un moment dat textul de pe ambalajul unei cutii oarecare, cind nu aveam nimic altceva la indemina“.

Citeste si:

In prezent insa, oamenii folosesc aceste pauze pentru a tine legatura cu ceilalti, iar oportunitatile pe care le au la indemina sint nemasurate. Ceea ce impune o noua limita pentru comunicarea brandurilor, dar si o solutie pe masura: marcile nu mai incearca sa se impuna prin continut in viata oamenilor, ci prin crearea unui decor confortabil. Interactiunile sint mediate prin intermediul brandurilor, dar nu mai este vorba despre marca in sine, ci despre valoarea pe care o da activitatii consumatorului.

Sursa: http://www.cotidianul.ro/index.php?id=5121&art=12270&cHash=687fa33193