La inceputul anului 2005, Scala JWT a castigat un pitch regional in urma caruia a dezvoltat o campanie pentru intreaga gama Jacobs coffee mixes. Campania a fost creata pentru 16 tari europene si contine spoturi TV, machete de presa, panotaj stradal si POSM. Fiecare executie graviteaza in jurul ideii creative Gustul care te prinde, dramatizand pe gustul consumatorilor avantajul competitiv al coffee mix-urilor de la Jacobs: gustul unic al cafelei Jacobs, de care nu te poti desprinde asa usor.
Campania Gustul care te prinde, care a fost difuzata in 2005, a jucat un rol decisiv in plasarea Jacobs pe locul 1 pe segmentul de coffee mixes in Romania din punct de vedere al cotei de piata in valoare (sursa: ACNielsen).
Echipa care a dezvoltat aceasta campanie este formata din Petra Hoyos Director in Charge, JWT CEEMA si Mihai Cojocaru Executive Creative Director, Bogdan Gheorghiu Group Creative Director, Maria Manoiu Copywriter, Liviu Antonescu Graphic Designer si Ilinca Dumitrescu Audio/Video Production Director, din partea Scala JWT.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: