Razvan Matasel, Research& Strategic Plannning Director la Leo Burnett Romania, va face parte din juriul Euro Effie 2006 alaturi de Senior Manageri ale celor mai puternice companii din lume, precum: Coca Cola, General Motors, Publicis, Visa sau Saatchi&Saatchi. Juriul va fi prezidat de Jennifer Dauer, Vice President Western Europe Marketing & Strategy Planning, Procter & Gamble.

“Ma bucur foarte mult ca fac parte din juriul primei runde a EURO EFFIE 2006. Pentru reteaua Leo Burnett, festivalul EFFIE este o manifestare extrem de importanta intrucat evalueaza scopul final al comunicarii si anume eficienta si eficacitatea. Leo Burnett SUA domina competitia americana de cinci ani, anul acesta adjudecandu-si un numar de 16 premii. Acelasi lucru ni-l dorim si noi in Romania si suntem extrem de mandri ca anul acesta am castigat intr-un mod categoric competitia locala obtinand un numar de sapte premii. Dupa ce anul trecut am luat prima si singura nominalizare romaneasca cu o campanie comerciala la EURO EFFIE anul acesta voi avea sansa sa evaluez cele mai eficiente campanii europene.”, a declarat Razvan Matasel.

Euro Effie este cel mai prestigios festival european de eficienta, festival care promoveaza si recunoaste excelenta in comunicarea comerciala a acelor campanii care au functionat in cel putin doua tari europene.

Citeste si:

Anul trecut, Leo Burnett & Target a fost singura agentie romaneasca finalista la Euro Effie. Nominalizarea a fost obtinuta pentru campania “Elevator”, realizata pentru brandul Wash&Go, client Procter&Gamble.

Leo Burnett Romania se pozitioneaza ca agentia cu cele mai bune servicii de strategie si
creatie din Romania.

Leo Burnett Romania este detinatoarea titlului de Agentie a Anului in ultimii 3 la Ad’Or, a titlului de Agentia Anului 2005 la festivalul de publicitate Golden Drum si cea mai premiata agentie la Effie Awards Romania 2005-2006.