Brief Advertising a lansato noua tehnologie media interactiva – sistemele Ubiq’window si Catch’yoo. Cele 2 sisteme reprezinta o inovatie pe piata IT din Romania si reprezinta solutiile viitorului.

Ubiq’window, cea mai noua tehnologie media interactiva este o solutie unica ce confera interactivitate oricarei suprafete plane – vitrina de magazin, usi, pereti, oglinzi, afise, rafturi, etc. Ubiq’window nu necesita nici un curs special avand o utilizare bazata pe gesturi naturale ale mainii, implicit ale degetelor, fara alte dispozitive auxiliare sau periferice.

Sistemul Catch’yoo, avand la baza principii similare cu cele Ubiq, propune o proiectie pe verticala, de asemenea interactiva, pe suprafete mate care pot fi extrem de usor implementate pe pardoselele oricarui magazin, hypermarket, farmacie, in sali de spectacole sau film, sau in cadrul expozitiilor sau evenimentelor.

Tehnologiile Ubiq’window si Catch’yoo au fost deja implementate in Europa, Franta si Spania, dar si in Japonia, Tailanda, Taiwan si in Hong Kong. Este de mentionat faptul ca Romania este prima tara est-europeana in care se implementaza acest sistem iar publicul a fost deosebit de receptiv.

“Cele doua tehnologii – Ubiq’window si Catch’yoo – pot fi folosite de orice magazin care lucreaza in retea, de hipermarketuri, agentii de turism sau imobiliare si are ca principal avantaj faptul ca nu este legat de un punct fix de informare.”, “In mare reprezinta tehnologia viitorului, a noului mileniu”, declara Luiza Tanase si Catalin Gulan – Managing Partners Brief Advertising.