Agentia de relatii publice BDR Associates a castigat Marele Premiu SABRE la categoria ”Cel mai bun proiect din Estul Europei”, precum si certificatul de excelenta la categoria ”Cel mai bun proiect de PR pentru relatii comunitare, din zona EMEA si Statele Unite”. Trofeul SABRE, patronat de publicatia ”The Holmes Report” din Statele Unite, a fost acordat la sfarsitul saptamanii trecute la Berlin, in cadrul Galei Laureatilor, desfasurata la Hotelul Ritz-Carlton.

La editia 2006 a competitiei SABRE Awards au participat peste 650 de proiecte de comunicare din EMEA, sustinute atat de rezultate notabile in afaceri cat si de o larga acoperire media (conform aprecierilor juriului). Juriul international a reunit 28 de experti in comunicare proveniti din mari companii ale lumii, precum General Motors, Oracle, Microsoft, Walt Disney, Visa, dar si din industria de profil, printre care Edelman, Porter Novelli, Burston Marsteller, etc.

Sabre Awards, insemnand Superior Achievement in Branding and Reputation, este o competitie mondiala in industria de comunicare, patronata de catre publicatia The Holmes Report din Statele Unite, a carei misiune este sa premieze creativitatea si eficienta companiilor de relatii publice de a atinge rezultate reale si masurabile in campaniile pe care le desfasoara pentru clienti.

Programul de educatie civica P&G "invata si schimbi lumea!" a demarat in anul 2002, antrenand, de-a lungul timpului, peste 10.000 de elevi, ai claselor a VI-a si a VII-a, dintr-un total de 100 de scoli din Bucuresti, Iasi, Timisoara si Brasov. Pregatirea si implementarea lui au fost realizate de BDR Associates, cu sprijinul financiar integral al P&G. Programul s-a desfasurat in parteneriat cu Programul Natiunilor Unite pentru Dezvoltare (UNDP), sub patronajul Presedintiei Romaniei.