Intraprenoriatul - un concept “la moda”

Intraprenoriatul presupune aplicarea acelorasi tehnici antreprenoriale intalnite intr-o afacere de succes in cazul unei idei sau proiect dezvoltat in interiorul unei companii. Acest concept face obiectul unei serii de training-uri si workshop-uri organizate de asociatia stundeteasca VIP - Voluntari pentru Idei si Proiecte in colaborare cu Rompetrol in perioada 28 martie - 8 aprilie 2005.

Proiectul Brainspotting, structurat pe 2 module, implica intr-o prima faza cei 25 de participanti intr-o serie de sesiuni de dezbateri pe teme ca The essential, Process, outcomes and behaviour, Identifying and shaping opportunities, The corporate entrepreneurship business planning process, Risk Management, Creating Ideas, Managing Human Resources in the context of corporate entrepreneurship, propunandu-si sa ii familiarizeze cu conceptele de baza ale ideii de intraprenoriat.

Aceste notiuni, aprofundate in cadrul unor discutii cu managerii de departamente ai Rompetrol (Eric Kish, Camelia Babanica, Ovidiu Bradin) si P&G, vor fi utilizate de catre participanti in cadrul celui de-al doilea modul din programul Brainspotting - dedicat realizarii unor planuri de concurs pe diferite teme oferite de partener. Acesta sectiune a proiectului presupune punerea in practica a cunostintelor acumulate in saptamana de training-uri, workshop-uri si studii practice.

Finalitatea proiectului este integrarea celor mai buni dintre participanti in cadrul companiei, astfel explicandu-se nevoia unei pregatiri premergatoare a participantilor.

Cum se aplica

Selectia participantilor se face in perioada 14-24 martie pe baza unui formular de aplicare si a unui interviu individual. Aplicarea se poate realiza prin Internet, prin accesarea www.vipromania.com, precum si prin completarea formularului la sediul VIP din Academia de Studii Economice, Cladirea Moxa, camera 3007. Acest proiect este adresat studentilor din anii terminali si masteranzilor universitatilor ASE si SNSPA.