Reprezentantii companiei F64 au organizat o campanie de PR stunt, prin care au reusit sa atraga vizibilitatea mediei prin crearea unei eveniment in care oficialii firmei urmau sa anunte atragerea unui investitor in actionariat.

Compania F64, cu o cifra de afaceri de 18 milioane de euro, anunta vineri ca va fi preluata de un investitor strain, la 12 ani de la lansare, iar astazi au organizat o conferinta de presa in care au precizat ca cel care a cumparat compania este...Mos Craciun.

Organizatiile cauta publicitate sau mentionarea in articole prin pregatirea unor evenimente care atrag continut editorial. Un proiect de tip "PR stunt", asa cum a fost cel organizat de reprezentantii F64, poate fi un eveniment pregatit de o institutie pentru a atrage atentia cu scopul de a comunica o cauza sau mesaje-cheie pentru respectiva organizatie.

"Scopul a fost unul umanitar - Mos Craciun, noul «actionar» al F64.ro va oferi cadouri copiilor din zone defavorizate", au declarat oficialii companiei, in fata unei sali pline de jurnalisti ce inca nu se dezmeticeau din "farsa".

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri