Evenimentul Cannes Predictions organizat de Leo Burnett s-a desfasurat anul acesta in trei etape: in data de 8 iunie Cannes Predictions a avut loc in cadrul Strategic 2006, fiind organizat in parteneriat cu Business Media Group si s-a adresat in special comunitatii de marketing, agentiilor de publicitate si presei de specialitate.

Leo Burnett Romania a organizat Cannes Predictions si intern, evenimentul fiind dedicat propriilor angajati; totodata iubitorii de creatie publicitara au putut vota cele mai bune spoturi intrate in finala festivalului de la Cannes pe website-ul www.leoburnett.ro.

Castigatorul editiei Cannes Predictions din acest an care a obtinut un punctaj de 470 de puncte
este Leonard Mart, Assistant Brand Manager in cadrul companiei Alka Trading. El va participa alaturi de delegatia Leo Burnett la Festivalul de Publicitate Golden Drum care va avea loc in perioada 1-6 octombrie la Portoroz, Slovenia. Urmatorii 10 castigatori vor intra in posesia cate unui carton de bere Stella Artois oferit de Interbrew Romania.

De asemenea, Leo Burnett Romania a premiat primii 10 castigatori care au votat pe site-ul www.leoburnett.ro/cannesprediction cu cate un DVD continand spoturile Cannes Predictions 2006.

Citeste si:

Reel-ul Cannes Predictions din acest an a fost foarte aproape de rezultatul juriului de la Cannes. Din cele 47 de spoturi aflate la baza compilatiei realizate de Leo Burnett Chicago, 42 de spoturi au ajuns in finala festivalului de la Cannes si 30 de spoturi au obtinut cate un premiu la festival.

Evenimentul Cannes Predictions se desfasoara anual, cu cateva zile inainte de inceperea festivalului Cannes Lions, in reteaua Leo Burnett din intreaga lume. Printre invitati se numara, publicitari, oameni de marketing si presa de specialitate. Acestia vizioneaza reel-ul cu cele 50 de spoturi considerate de Leo Burnett ca fiind cele mai bune si aleg dintre acestea 20 de spoturi, pe care le considera ca avand sanse sa fie premiate de catre juriul de la Cannes. Castigator este participantul care obtine cel mai mare scor in urma votului exprimat.

Leo Burnett Romania organizeaza anual evenimentul Cannes Predictions in tara noastra incepand din anul 2002, oferind astfel posibilitatea iubitorilor de publicitate de a viziona cele mai bune creatii publicitare din lume .