“De ce ai schimba de bunavoie un lucru care iti place? Pentru ca intotdeauna cauti ceva care sa iti placa si mai mult. Este premisa perfecta pentru schimbarea facuta de URSUS si pusa in valoare de un concept creativ care vorbeste despre dorinta fireasca de a incerca mereu ceva mai bun, fie ca este vorba de senzatii, de pasiuni sau de...o sticla de bere”, declara Cezar Dumitru, Senior Manager URSUS.

Un pescar care prinde rasaritul soarelui pe lac traieste momente minunate. Dar, cand acelasi personaj pescuieste in mare, de pe un iacht elegant, fiind insotit de iubita sa, senzatia va creste in intensitate si se va imbogati. Un calaret intr-un decor de vis, care se bucura de sentimentul libertatii totale, isi va imbogati experienta schimband calul cu o motocicleta puternica. Placerea cu care alt personaj isi ingrijeste acvariul cu pesti exotici este alimentata de o adevarata pasiune. Dar experienta de a patrunde intr-o lume subacvatica, incredibil de frumoasa, se va transforma pentru el intr-o placere mult mai mare.

Filmarile pentru cele trei spoturi TV au fost realizate de casa de productii Multimedia Est si s-au desfasurat timp de 3 zile in Egipt si Romania. In Egipt, s-a ales ca si locatie Marea Rosie, in apropierea localitatii Sharm El Sheikh (Egipt), iar in Romania, filmarile au fost realizate in Podisul Dobrogei si pe un lac in apropierea Bucurestiului.

Spoturile au fost regizate de Eric Will iar imaginea a fost semata de operatorii de imagine Thierry Pouget (filmarile din Egipt) si Sascha Mieke (filmarile din Romania). Pentru asigurarea logisticii in Egipt, Multimedia Est a incheiat o colaborare cu o casa de productie locala.

Una dintre scenele filmate in Egipt a fost realizata cu o camera subacvatica -scuba cam. Regizorul, desi specializat in filmari subacvatice, a avut probleme cu stabilirea locatiei de filmare. Regizorul Eric Will s-a vazut nevoit sa schimbe locatia filmarii in functie de miscarile bancurilor de pesti, care, desigur, nu ascultau ordinele regizorale.

In decurs de o saptamana, echipa de filmare s-a mutat de la o mare la alta - de la Marea Rosie (unde s-au filmat cadrele cu iahtul si scuba diving) la Marea Neagra (cadrele cu motocicleta si scenele de echitatie au fost filmate in Muntii Dobrogei).

“Noul spot URSUS Premium vorbeste despre o evolutie fireasca, despre dorinta fiecaruia dintre noi de a trai totul la cote inalte. Rezultatul acestei evolutii firesti este de fapt recunoasterea integrarii ei in segmentul premium. Moment in care, facand inca un pas “in cautarea perfectiunii, URSUS spune povestea dorintelor implinite, a schimbarilor posibile si a placerii de a progresa”, declara Cristian Anton, Art Director Publicis.

Spoturile TV sunt realizate in doua variante, de 20 de secunde si de 30 de secunde, si sunt difuzate de principalele canale de televiziune, incepand din 1 iulie. Investitia realizata de URSUS atat pentru schimbarea sticlei cat si pentru campania aferenta se ridica la peste 4 milioane de euro iar costul spotului TV a fost de peste 100.000 de euro.