Campania de imagine are ca obiectiv consolidarea legaturii emotionale dintre marca si consumatorii sai, precum si pozitionarea Golden Brau ca marca de bere care sparge monotonia fiecarei zile si te ajuta sa vezi partea plina a paharului. Noua campanie vine sa dramatizeze realitatile din lumea consumatorilor de bere care sunt transpunse creativ, cu un umor sec si savuros, in diverse ipostaze. Astfel, orice lucru care face parte din universul consumatorului de Golden Brau devine motiv de inspiratie care vine sa sparga acea rutina de la serviciu, de acasa, de pe strada, de oriunde.

Sorin Predescu, Creative Director Grey Worldwide Romania, despre noua campanie: „Cei patru prieteni Golden Brau se intorc! Mai veseli, mai pusi pe glume, mai increzatori in viata. Ei sunt dintre aceia care stiu ca viata nu inseamna numai rutina sau monotonie. Ei au umor si stiu sa gaseasca motive de distractie chiar si cand nimic din jurul lor nu ii inspira pe ceilalti.

Ei stiu sa vada partea frumoasa a vietii pentru ca distractia la un Golden Brau, cu o seara inainte i-a binedispus si le-a ramas prezenta in minte. Si sunt gata oricand sa o ia de la capat! Noua campanie este, practic, o continuare a ceea ce inseamna Golden Brau in mintea consumatorilor, fiind puternic ancorata in realitate. In plus, ofera noii platforme creative o multitudine de executii, toate pornind chiar din atitudinea consumatorilor. Pentru ca Golden Brau este cel care ne inspira!”

Despre strategia acestei campanii, Traian Nuta, Brand Development Director Grey Worldwide Romania, afirma ca „Berea este un liant social important pentru romani, iar Golden Brau ii ajuta pe consumatori sa isi exprime personalitatea, ii inspira, reusind sa-i faca sa depaseasca intr-un mod neasteptat rutina fiecarei zile. Din cercetari, a reiesit ca rutina este o bariera sociala des intalnita in viata romanilor. Astfel, Golden Brau raspunde unei nevoi relevante, depasind zona ingusta de expresie a masculinitatii individuale sau de grup.”

Executiile accentueaza spiritualitatea romanilor care au supravietuit prin umor vietii cotidiene. Pentru realizarea spoturilor agentia Grey si Golden Brau au apelat la regizorul suedez Christofer Vibenius. Filmarile au tinut trei zile si jumatate si au fost realizate in sapte locatii diferite din Bucuresti. S-a folosit pelicula cat pentru un film romanesc.

De la filmari, Mihai Fetcu, Art Director Grey Worldwide Romania, povesteste: „In a treia zi de filmari, la ora 11 noaptea, la 40 grade si cu 30 de oameni in platou, cand toata lumea era obosita, regizorul Christofer Vibenius si cameramanul sau Eric Madison erau singurii fresh, care doreau sa mai faca inca o dubla, desi in mod normal la filmari noi suntem cei care insistam sa mai tragem inca o dubla”. Pe langa aceasta, jocul actorilor Emanuel Parvu, Calin Chirila, Daniel Fat si Dumitru Nastrusnicu dau spoturilor un comic de situatie pe care agentia l-a cautat nu numai in scenariu, ci si in executie.

Echipele care au colaborat la realizarea acestei campanii sunt formate din Marius Melesteu - Commercial Director, Andreeas Stieber - Marketing Manager, Narcisa Camarasoiu - Group Brand Manager si Marian Chiraches - Brand Manager, din partea Golden Brau. Iar din partea Grey Worldwide Romania: Sorin Predescu - Creative Director, Traian Nuta - Brand Development Director, Razvan Gavrilescu - Client Service Director, Mihai Fetcu - Art Director, Laurentiu Dinca - Copywriter, Silvia Giurgiu – Account Supervisor. Casa de productie este Castel Film, iar post productia a fost asigurata de catre Abis Studio.

Golden Brau este marca a companiei BRAU UNION Romania, fiind lansata pe piata romaneasca in anul 1998. In numai doi ani, a ajuns una dintre cele mai vandute marci de bere din Romania. Calitatea si reteta originala a berii Golden Brau au fost rasplatite cu medalia de aur la Concursul International Monde Sellection (Bruxelles, 2003). Informatii suplimentare despre marca puteti gasi pe www.goldenbrau.ro.

Fondata in septembrie 1992, Grey Worldwide Romania este parte a WWP, fiind afiliata retelei internationale Grey Global Group, care are o traditie de aproape 90 de ani pe piata internationala si agentii in peste 85 de tari din intreaga lume. Agentia Grey se afla in topul primelor agentii de publicitate full-service din Romania, avand un portofoliu reprezentativ de clienti cum sunt Brau Union, British American Tobacco; GlaxoSmithKline; Nokia; Procter&Gamble; Romtelecom sau Visa. Biroul din Bucuresti coordoneaza activitatile de comunicare in regiunea Sud-Estului Europei pentru clienti multinationali cum sunt P&G, BAT sau Visa (in Albania, Bulgaria, Bosnia-Hertegovina, Macedonia, Moldova, Serbia si Muntenegru).