Selenis isi propune sa foloseasca si in campania pentru evenimentul organizat de CIEL strategii online care i-au adus succes in trecut. Printre acestea se numara implicarea publicului in interactiunea cu site-ul, punerea in valoare a oamenilor care sustin proiectul, comunicarea prin email cu participantii, oferirea de amintiri de la evenimente, o sectiune cu informatii speciale pentru jurnalisti etc. Cu ajutorul unor teste de personalitate online, participantii la evenimentul CIEL vor putea descoperi daca au talentele si abilitatile necesare unui antreprenor de succes. Tot pe site ei vor putea participa la mai multe concursuri cu premii.

Pentru a-i aduce pe vizitatori pe site-ul evenimentului, agentia va utiliza atat tactici de advertising cat si de relatii publice online. Mediile folosite vor fi site-uri de stiri, portaluri de resurse pentru antreprenori, newsletter-e pe email si comunitati online de specialitate.

„Am fost impresionati de rezultatele pe care le-a obtinut pana acum Selenis pentru evenimentele de care s-a ocupat”, spune reprezentantul clientului - Dan Damian, Director General CIEL Romania. „Ele ne-au convins sa incredintam agentiei gestionarea promovarii online a celui mai important program de implicare sociala pe care il vom derula in perioada urmatoare”.

Despre promovarea unui eveniment, Dragos Dehelean, Director General Selenis, crede ca marea problema este ca „publicul poate intelege cu adevarat un eveniment doar intr-o perioada scurta de timp – aceea in care are loc. In schimb, tu ca organizator trebuie sa ii formezi o perceptie, prin comunicare, pe parcursul mai multor luni, atat inainte cat si dupa. Pentru asta este necesara o prezenta online gestionata cu multa atentie.”

Pentru Selenis este o preocupare continua sa ii ajute pe oamenii de comunicare sa isi promoveze evenimentele cu ajutorul internetului. Acestia pot gasi mai multe articole si ghiduri practice despre acest subiect, pe site-ul agentiei, la adresa: http://www.selenis.ro/resurse.