Electrolux a castigat premiul Golden World Award pentru Excelenta in Relatii Publice, oferit de Asociatia Internationala de Relatii Publice (IPRA), pentru 2006, informeaza compania
IPRA, principala asociatie pentru profesionisti internationali seniori in relatii publice din intreaga lume, a ales Brosura Electrolux Baby castigatoare la categoria celor mai eficiente si creative materiale printate. Cele 21 de categorii castigatoare au fost alese din 138 de lucrari finaliste, a 323 de participanti, proveniti din 41 de tari.

Programul PR Brosura Baby a fost remarcat pentru modul inovativ si eficient in care Electrolux a comunicat pe o perioada lunga cu parintii, oferindu-le sfaturi practice de folosire a electrocasnicelor pentru a-si proteja copiii. Reactia pietei la Brosura Baby de la Electrolux a fost atat de buna, incat programul a ajuns deja in 19 tari si isi propune sa se extinda.

Intreaga mea echipa este foarte entuziasmata de acest premiu, deoarece vine ca o recunoastere a profesionalismului pus in slujba cauzelor comunitatii a spus Ulrich Gartner, Vice President Communications Europe al Electrolux. Brosura Baby reflecta foarte bine intelegerea nevoilor particulare ale consumatorului si le ofera solutii pentru aceste nevoi: in acest caz incertitudinea pe care o au proaspetii parinti cand vine vorba de treburile casnice.

Sheila OSulivan, Presedintele Juriului IPRA, a declarat: Calitatea participantilor a fost o adevarata provocare pentru juriu, ca sa nu mai amintesc faptul ca in acest an, am inregistrat cel mai mare numar de participanti din toate timpurile. Toti castigatorii s-au bazat pe un nivel inalt de gandire strategica si imaginatie, dovedind inca o data valoarea relatiilor publice din intreaga lume, in 2006.

Electrolux va primi trofeul oficial si Certificatul de Excelenta in cadrul Galei Golden World Awards, pe care IPRA o va organiaza la Londra, pe 2 noiembie 2006.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri