IPRA, principala asociatie pentru profesionisti internationali seniori in relatii publice din intreaga lume, a ales Brosura Electrolux Baby castigatoare la categoria celor mai eficiente si creative materiale printate. Cele 21 de categorii castigatoare au fost alese din 138 de lucrari finaliste, a 323 de participanti, proveniti din 41 de tari.

Programul PR Brosura Baby a fost remarcat pentru modul inovativ si eficient in care Electrolux a comunicat pe o perioada lunga cu parintii, oferindu-le sfaturi practice de folosire a electrocasnicelor pentru a-si proteja copiii. Reactia pietei la Brosura Baby de la Electrolux a fost atat de buna, incat programul a ajuns deja in 19 tari si isi propune sa se extinda.

“Intreaga mea echipa este foarte entuziasmata de acest premiu, deoarece vine ca o recunoastere a profesionalismului pus in slujba cauzelor comunitatii ” a spus Ulrich Gartner, Vice President Communications Europe al Electrolux. “Brosura Baby reflecta foarte bine intelegerea nevoilor particulare ale consumatorului si le ofera solutii pentru aceste nevoi: in acest caz incertitudinea pe care o au proaspetii parinti cand vine vorba de treburile casnice.”

Sheila O’Sulivan, Presedintele Juriului IPRA, a declarat: “Calitatea participantilor a fost o adevarata provocare pentru juriu, ca sa nu mai amintesc faptul ca in acest an, am inregistrat cel mai mare numar de participanti din toate timpurile. Toti castigatorii s-au bazat pe un nivel inalt de gandire strategica si imaginatie, dovedind inca o data valoarea relatiilor publice din intreaga lume, in 2006.”

Electrolux va primi trofeul oficial si Certificatul de Excelenta in cadrul Galei Golden World Awards, pe care IPRA o va organiaza la Londra, pe 2 noiembie 2006.