Thinking Out of the Box”. Evenimentul se adreseaza studentilor la comunicare sociala, relatii publice, marketing sau publicitate din intreaga Europa si va dezbate teme legate de procesele de branding si re-branding, regulile, oportunitatile si provocarile acestora. In cadrul reuniunii sunt asteptati studenti din Spania, Italia, Germania, Rusia, Georgia, Marea Britanie, Slovenia si Romania.

Acest congres se inscrie in suita de actiuni anuale organizate de PRIME la nivel european avand ca scop informarea studentilor la relatii publice cu privire la ultimele tendinte in domeniul comunicarii publice. In plus, prin aceasta reuniune, PRIME urmareste sa ofere membrilor sai noi oportunitati de pregatire suplimentara extra-curriculara. De asemenea, congresul urmareste promovarea relatiilor publice ca instrument eficient si indispensabil de comunicare.

Studentii europeni vor avea oportunitatea de a dezbate impreuna cu specialisti din agentii sau departamente specializate asupra regulilor, efectelor si exemplelor de succes in branding si re-branding, Vor fi abordate teme precum: povestile marcilor de succes, tendinte in branding si re-branding, procesele de branduire si efectele lor secundare, imaginea de tara, instrumente eficiente in comunicarea marcilor, DOs, DONT’s si HOW TO’s in branding si re-branding.

Printre invitatii care vor lua cuvantul in cadrul congresului se afla Richard Linning – membru in Consiliul de Conducere al IPRA (Asociatia Internationala de Relatii Publice) si fost consultant al Guvernului Romaniei, Crenguta Rosu – Managing Partner DC Communication, Teodora Migdalovici – Ambasador al Festivalului Cannes Lions in Romania, Dan Petre – Managing Partner D&D Research, Liliana Serban – PR Manager Pleon Graffiti, Alexandra Craciun – profesor in cadrul Departamentului de Comunicare Sociala si Relatii Publice al Facultatii de Litere si Marius Ursache – Chief Creative Officer Grapefruit Design .

„Suntem bucurosi ca in aceasta vara avem sansa de a gazdui Congresul European PRIME. Evenimentul ne permite promovarea atat a capacitatii intelectuale a studentilor romani la relatii publice si a profesionalismului practicienilor romani ai domeniului, cat si a Romaniei ca destinatie turistica. Suntem incantati ca un numar mare de profesionisti ai domeniului au raspuns provocarii noastre de a dezbate o tema atat de actuala, dar si de controversata cu studentii europeni. Ne pregatim pentru un eveniment care se va baza in primul rand pe interactiune si schimbul de informatii intre studenti dar si intre studenti si specialisti. In final, speram sa putem trage concluzii care sa ne fie utile in cariera pe care ne-am ales-o.” a declarat Adriana Lungu, presedinte PRIME Romania.

Partenerii care au facut posibila organizarea Congresului European al Studentilor la Relatii Publice si Comunicare in Romania sunt Hertz Romania, Tulip Inn Bucharest City , Danone Romania, Daniel-Ray Romania, Coca-Cola HBC, BCR Leasing, Vodafone, Cristalex (Absolut Vodka) si Silvarom. Partenerii media ai evenimentului sunt Vodanet, Mediafax si Media & Advertising. Evenimentul este sustinut si de Facultatea de Litere (Universitatea din Bucuresti) si de Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative.

PRIME reprezinta comunitatea studentilor europeni la relatii publice si comunicare. In prezent PRIME numara 16 state si peste 400 de membri din institutiile de invatamant superior din intreaga Europa care ofera programe de studiu in domeniu. Asociatia a fost infiintata in urma cu 17 ani si a functionat ca parte a Confederatiei Europene de Relatii Publice. Din 2004, PRIME este o organizatie independenta ale carei activitati sunt coordonate exclusiv de catre studenti.