Dupa centralizarea departamentelor de productie la noile cerinte ale afacerii prin unificarea activitatilor de productie sub o coordonare unitara la nivelul intregii companii, Ringier Romania continua sa-si remodeleze structura interna pentru a-si sustine eficient cresterea masiva din ultimii ani a afacerii.

Cu efect de la data de 7 august 2006, Ringier Romania isi redefineste structura divizionala pe baza principiilor de segmentare a pietei; segmentarea este un fenomen ce caracterizeaza sectorul media in ultimul timp si care se reflecta clar si in portofoliul solid (cu peste 17 produse distincte) al companiei Ringier. De la aceasta data, cele 6 divizii ale Ringier Romania sunt:

1. Ziare Bulevard si Sportive Ringier, divizia care coordoneaza ziarele ce se adreseaza unei mase largi de cititori, numita si “segmentul popular”;
2. Ziare Economice si de Referinta Ringier, care coordoneaza acele produse ale grupului care au ca target un segment al populatiei dornic de informatii mai specifice si mai detaliate din diferite arii de interes, cum ar fi economie, politica, people, etc;
3. Publicatii Gratuite Ringier, divizie ce include produsele care sunt distribuite gratuit, avand in general un target tanar (produse ce necesita canale de distributie specifice);
4. Revistele Ringier, divizia care coordoneaza toate revistele Ringier;
5. Servicii Ringier, divizia care asigura platforma logistica pentru toate titlurile Ringier si include distributia, activitatile de tiparire, abonamente si new media;
6. Financiar si Administrativ

Ca urmare a acestei reorganizari a portofoliului, saptamanalul economic Capital si cotidianul de referinta Evenimentul Zilei vor forma Divizia de Ziare Economice si de Referinta.

Prin aceasta remodelare a portofoliului, Ringier isi asigura capacitatea de a tine pasul cu ritmul alert de crestere a afacerii si cu dezvoltarea pietei.

“Compania Ringier este bine-cunoscuta pentru capacitatea de a-si sustine produsele editoriale prin instrumente de management inteligente, precum marketing, publicitate sau distributie bine puse la punct. Crearea unei noi divizii pe considerente de segmentare a pietei prin unificarea Capital si Evenimentulzilei, doua produse cu multe afinitati, ne va permite sa folosim si mai eficient instrumentele amintite. Cresterea noastra trebuie mereu secondata de o structura sanatoasa si flexibila, care sa ne asigure succesul pe termen lung. Evenimentul zilei reprezinta pentru Ringier o investitie de care suntem foarte mandri. Construind pe o marca foarte cunoscuta si pe reputatia buna de care se bucura, in ultimii 2 ani am reusit sa consolidam si sa impunem Evenimentul zilei ca ziar independent, de referinta," a declarat Thomas Landolt, General Manager al Ringier Romania.

Grupul Ringier este cea mai mare companie media din Elvetia, cu numeroase operatiuni in alte tari, avand in total peste 6000 de angajati. Ringier publica peste 100 de titluri in 11 tari si produce 14 programe TV; de asemenaa, Ringier are peste 20 de platforme online si 10 tipografii.