Lucrarile pot fi inscrise la festival in noua categorii. Pe langa spoturi tv, printuri, outdoor, media interactiva, cea mai buna folosire a canalelor media, art direction, campanii de advertising si advertising social, de anul acesta se mai adauga si categoria de spoturi radio.
Lucrarile intrate in concurs vor concura pentru Golden si Silver Hammer, cele mai bune agentii intrate in concurs vor primi Creativity Case, pentru creativitate, si Media folder, pentru sectiunea de media. Lucrarile vor fi jurizate de membri din 9 tari, dupa cum urmeaza:
Juriul pentru creatie, sub indrumarea lui Aldo Cernuto (Young&Rubicam, Italy) va fi format din:
Leon Sverdlin, Mark BBDO, Czech Republic;
Adrian Botan, McCann Erickson, Romania;
Joel Volkov, Tank, Estonia;
Evgeniy Junov, Primary Saatchi & Saatchi, Belarus;
Kaspars Rolsteins, Creative Laboratory, Latvia;
Darek Zatorski, JWT, Poland;
Natalia Smelova, Nebo, Russia;
Tomas Ramanauskas, Leo Burnett, Lithuania;
Janis Lindenbergs, Cossette Communications, Canada.
Din juriul pentru media vor face parte:
Bela Nemeth presedintle juriului Initiative Budapest, Hungary
Bent Jacobsen, MindShare, Sweden;
Robert Radoli, Naked Communications, Norway;
Meelis Mikker, DDB, Estonia;
Janis Grivins , Bates/Red Cell, Latvia;
Tatiana Popova, MediaExpert/Mediaedge:cia, Ukraine;
Andrew Lord, OMD FUSE, United Kingdom;
Jaunius Jakaitis, Media House, Lithuania;
Andras Vigh, Zenith Optimedia, Czech Republic.
Competitia este gandita in trei pasi: juriul va analiza toate lucrarile intrate in concurs, dupa care va realiza un short-list. Lucrarile de pe short-list vor concura pentru Silver si Gold pe fiecare subcategorie. La final, lucrarile premiate cu aur vor concura pentru Grand Prix-ul celor doua categorii creatie si media.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: