Vinurile "Conu' Alecu" au fost distribuite pana acum doar in sistemul unitatilor de alimentatie, urmand ca in foarte scurt timp sa fie disponibile si in rafturile magazinelor, unde vor avea un pret in jurul a 10 lei pentru o sticla, informeaza Rompres.

"Am dorit sa oferim publicului un vin premium de calitate, care sa se ridice la cerintele actuale ale pietei din Romania, care incepe sa ceara din ce in ce mai mult produse de calitate superioara", a declarat Daniel Negrescu, brand manager la Murfatlar.

Gama cuprinde patru sortimente de vinuri, doua albe - Muscat Ottonel si Sauvignon Blanc, unul rose - Merlot Rose si unul rosu - Merlot.

Citeste si:

"Conu' Alecu" se adreseaza atat consumatorilor de sex masculin, care "prefera vinurile seci", cat si femeilor, care "sunt atrase de vinurile parfumate, cu aroma puternica", a mai spus Daniel Negrescu.

Aceasta lansare face parte din strategia de marketing prin care Murfatlar doreste sa acopere un cat mai mare segment de consumatori, alaturandu-se deja consacratelor marci Rai si Sec de Murfatlar, Premiat, Ferma Noua, Trei Hectare sau Zaraza.