Graffiti BBDO trece in prezent printr-un amplu proces de consolidare a resurselor si atragerea celor mai bune talente de pe piata, in linie cu obiectivul de a livra partenerilor sai solutii creative cu impact la nivelul performantelor de business ale brandurilor aflate in portofoliul agentiei. Forte proaspete se vor alatura echipelor de seniori din principalele departamente (Creatie, Strategie, Client Service, Productie) - oameni cu valoare profesionala recunoscuta in industrie si avand un potential clar de a dezvolta conturile agentiei.

Catalina Cernica, noul lider al echipei, este un “produs 100% Graffiti BBDO”, unul dintre cele mai bune exemple ale viziunii BBDO de a creste si sustine membrii de valoare ai echipei. Acest “proces” a inceput in 1997, cand Catalina s-a alaturat echipei de Client Service, pe care a si coordonat-o in ultimii doi ani din pozitia de Client Service Director, anunta un comunicat al agentiei.

Catalina Cernica a absolvit Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii (FJSC), unde si colaboreaza de 7 ani ca profesor asociat (cursul de anul II Managementul Publicitatii), precum si Academia de Studii Economice, Facultatea de Finante-Banci.

Citeste si:

Dan Moraru va lucra in continuare strans cu echipa Graffiti BBDO si va sustine dezvoltarea celorlalte discipline de comunicare ale agentiei.

Graffiti BBDO este prima agentie de publicitate din Romania, infiintata in 1991. Afiliata din 1992 la reteaua BBDO, Graffiti BBDO este unul dintre liderii pietei locale de comunicare, in mod constant premiata atat la festivaluri de creatie - Epica, New York Festivals, Ad’Or – cat si la competitii ale eficientei – EFFIE Awards Romania.