Concursul organizat la nivel national s-a desfasurat sub egida Federatiei Romane de Golf, fiind deschis jucatorilor amatori de golf din Romania, cu varste peste 21 de ani. Editia 2006 a turneului national BMW Golf Cup International a fost castigata de George Luta la categoria Stableford net 0-12 si Viorel Catarama la Categoria Stableford net 13-28. Trofeul Lady’s Cup a fost castigat pentru a doua oara consecutiv de doamna Silja Johansson. S-au mai acordat doua premii speciale “Nearest-to-the-pin” si “Longest drive”, adjudecate de Daniel Ionescu, respectiv Dinu Pescariu, anunta un comunicat al agentiei.

Castigatorii celor doua categorii masculine, ale turneului national s-au calificat pentru finala mondiala ce se va desfasura anul acesta la prestigiosul Club de Golf din George, in Africa de Sud, in perioada 4 - 9 decembrie.

Aflata deja la a 17-a editie, BMW International Golf Cup reprezinta cea mai importanta competitie de golf din lume pentru amatori, reunind, an de an, cei mai buni jucatori amatori din lume la finala mondiala.

Nume sonore din mediul de afaceri, sport sau show-biz, precum Viorel Catarama, Dinu Pescariu, Viorel Coman, Liviu Sfrija - Director General Henkel Romania, Dan Pazara – Director General Romtelecom s-au intrecut si anul acesta pentru unul dintre locurile la finala.

Citeste si:

Competitia s-a bucurat, de asemenea, de prezenta lui Ilie Nastase, invitat pentru a-i incuraja pe jucatorii pasionati ai acestui sport si pentru a imprima, si cu aceasta ocazie, nota de distinctie caracteristica prestigioasei marci de lux. Ilie Nastase a decernat premiile pentru fiecare categorie din concurs.

Automobile Bavaria, importator BMW in Romania, a organizat pentru a patra oara consecutiv competitia nationala BMW Golf Cup International, dorind astfel sa creeze o traditie si sa ofere iubitorilor de golf placerea unei zile in care spiritul competitional se imbina in mod placut cu atmosfera de clasa specifica marcii BMW.

BtB Advertising este o agentie full-service independenta, infiintata in 2003, al carei potential de crestere se afla in sectorul serviciilor complete (strategie, creatie, client service, media, productie, PR) pentru clientii locali si internationali, pregatiti sa intre pe piata de comunicare prin intermediul unei echipe cu experienta acumulata de peste 10 ani in domeniu.