Prin distinctia Bronze WorldMedal obtinuta la categoria Entertainment Promotion, printurile DaKino - Titanic by Lars von Trier, Basic Instinct by Almodovar si Lord of the Rings by Kusturica isi demonstreaza inca odata valoarea. Campania de imagine pentru Festivalul International de Film DaKino a recompensat deja agentia printr-o medalie de argint la Epica 2005 si in 2006 a ajuns in finala Golden Drum, cel mai important festival european de publicitate, informeaza un comunicat al agentiei.

„Anul trecut am fost finalisti, anul asta am luat bronz cu DaKino. Nu am stat chiar in loc. Putem sa vedem cu placere campania chiar dupa aproape un an, ne bucura cand e apreciata si de altii si suntem mandri pentru ca nu este un ghost.”, Daniel Gavrila, Managing Director, Lowe & Partners.

New York Festivals este o competitie cu traditie de peste 50 de ani care recunoaste si premiaza creativitatea si eficienta globala in comunicare prin cele 7 categorii de competitii anuale. Incepand de anul acesta festivalul aduce o noutate fata de editiile anterioare, reunind cele 3 sectiuni - Design, Print si Outdoor, cea de TV, Cinema, Radio si Publicitate Interactiva si Alternativa – intr-una singura, denumita International Advertising Awards.

In 2006 festivalul a atras participanti de valoare din intreaga lume, a caror lucrari au fost evaluate online de un juriu prestigios, alcatuit din peste 150 de directori de creatie cu reputatie internationala.

Membra a Interpublic Group of Companies Lowe & Partners Worldwide este una din cele mai mari retele de publicitate din lume. Grupul are birouri in peste 90 de tari si peste 9000 de angajati in reprezentantele sale din intreaga lume. In Romania, Lowe & Partners a fost in permanenta, in cei 12 ani de activitate, in topul primelor 5 agentii de publicitate din tara.
Din portofoliul Lowe & Partners mai fac parte Coca-Cola Romania, Timisoreana, Bramac, Johnson&Johnson, TNT, Adesgo, ButanGas Romania, Unicef, Unilever, Time Out si altii.