Colaborarea dintre Sarantis Romania si Brands&Bears a inceput acum un an iar succesul a fost unul evident. Aceasta este unul dintre motivele pentru care aceasta colaborare a continuat si anul acesta. Nu oricum, ci pastrand succesul cu care ne-am obisnuit cu totii.
Campania ,,Antonio Banderas - Castiguri de Star!, implementata de Brands&Bears pentru promovarea brandurilor Diavolo, Mediterraneo si Spirit, a oferit castiguri de star intre 17 iulie si 17 septembrie 2006, la nivel national. Pentru ca succesul sa fie garantat, campania a fost sustinuta de un spot TV de 20 de secunde care anunta miile de premii, informeaza un comunicat al agentiei.

Brandurile de parfumerie Antonio Banderas au rasplatit fidelitatea consumatorilor punand in joc 7700 premii prealocate si marele premiu un weekend de vis in doi in Spania, la Malaga orasul de provenienta al lui Antonio Banderas.

Promotia Castiguri de star! a atras dupa sine un numar considerabil de noi consumatori, bucurandu-se astfel de un impact extraordinar. Astfel, atat magazinele care au comercializat produsele de parfumerie Antonio Banderas, cat si megabrand-ul propriu-zis, au avut de castigat.

Sarantis Romania si Brands&Bears au spus doar ,,Lasa-te sedus de parfumul pasiunii in orasul lui Antonio Banderas! iar izul castigurilor s-a simtit peste tot.

Din partea Sarantis Romania v-au ajutat sa visati la starurile de cinema: Tiberiu Dima Marketing Manager, Gabriela Iordan Brand Manager, iar din partea Brands&Bears: Andreea Marcu, Andrei Nicolescu, Adina Stanescu Copywriteri, Vladimir Chirca, Anda Runtag - Art Directori, Cristina Lambru Creative Director, Cristian Bencze BTL&Production Manager, Andrei Craciun DTP&Prepress, Ana-Maria Stoiculescu Account Executive, Emanuel Grigorcea Client Service Director.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri