Gabriela Lungu declara recent pentru Wall-Street : "Nu am ramas la Ogilvy dintr-o loialitate emotionala, ci una rationala. Compania mi-a oferit de fiecare data posibilitatea de a creste. In momentul in care nu voi mai avea aceasta posibilitate, voi alege sa plec. Insa pana atunci nu vad un motiv pentru a pleca".
Ogilvy Public Relations este in prezent numarul 3 in industria de PR din punct de vedere al cifrei de afaceri. Compania de relatii publice a adus in acelasi timp locul 1 in PR pentru grupul Ogilvy, conform studiului AdMarket Research 2006, criteriul fiind numarul clientilor care au lucrat cu compania anul trecut.
Ogilvy Public Relations a fost infiintata in 1999, iar Gabriela Lungu o coordoneaza din septembrie 2002.
Gabriela Lungu are peste 10 ani de experienta complexa in comunicare, lucrand in jurnalism, publicitate si relatii publice. A inceput colaborarea cu Ogilvy in urma cu aproape 10 ani, pe vremea cand era inca studenta. Primul post in cadrul agentiei a fost in publicitate - copywriter in departamentul de creatie al Ogilvy & Mather.
Lungu a fost printre primii angajati ai companiei de PR din grupul Ogilvy si a parcurs toate etapele profesionale, de la Account Manager la Managing Director, lucrand in slujba multor clienti importanti si luand parte la toate aspectele consultantei de PR.
Plecarea mea nu trebuie sa surprinda pe nimeni si nici nu cred ca o face. Este o decizie fireasca dupa 10 ani petrecuti in practic aceeasi companie, in aceasta industrie in care oamenii nu prea stau intr-un loc mai mult de cativa ani... Ogilvy este si va ramane prima mea dragoste un brand legendar, o scoala extraordinara. Pentru mine insa a venit vremea absolvirii... declara Gabriela Lungu.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: