Publicitatea pe mijloacele de transport in comun rotunjeste bugetul Regiei Autonome de Transport Bucuresti (RATB), incasarile pe 2005 si in primul semestru al acestui an depasind 6,5 milioane lei.

"Veniturile RATB din publicitate pe mijloacele de transport in comun au fost de 4,022 milioane lei in 2005, iar pe primele sase luni din 2006 de 2,554 milioane lei, cele mai solicitate vehicule pentru reclama fiind autobuzele marca Daf si Rocar, iar pentru tramvaie - tipul V3A articulat, datorita aspectului exterior", a declarat, pentru Rompres, Gheorghe Aron, directorul general al RATB.

Acesta a precizat ca modelele mai vechi de autobuze aflate in exploatare de mai multi ani, marca DAC, Ikarus sau Iveco, sunt mai putin cautate pentru publicitate.

De asemenea, liniile centrale si din partea de nord a Bucurestiului sunt printre preferintele firmelor care isi fac reclama pe mijloacele de transport in comun. RATB este asociata cu SC Euromedia Grup SA pentru publicitatea pe mijloacele de transport in comun, care incheie contractele de publicitate cu orice client direct sau agentie de publicitate interesata.