Prima campanie TV pentru Banca Romaneasca Creditul pentru casa este semnata de Graffiti BBDO si se difuzeaza din octombrie pe principalele posturi TV nationale, fiind declinata si pentru segmentele presa scrisa, radio si internet.
Campania TV pentru Banca Romaneasca Creditul pentru casa este semnata de Graffiti BBDO si se difuzeaza din octombrie pe principalele posturi TV nationale, fiind declinata si pentru segmentele presa scrisa, radio si internet.

In aceasta campanie, Banca Romaneasca si-a dorit sa dezvolte un concept atragator care sa comunice mai mult decat avantajele produselor din portofoliul bancii, informeaza un comunicat al companiei. Achizitionarea unei case nu reprezinta numai o implinire materiala, ci si o implinire profund emotionala. Intregul confort personal se construieste in jurul acelui loc care inseamna cu adevarat acasa.

Pornind de la acest mesaj cheie si adresandu-se unui target tanar, in ascensiune profesionala, pentru care achizitionarea unei case reprezinta una din prioritatile vietii lor, dezvoltarea conceptului creativ s-a axat pe mesajul : De-abia astepti sa ajungi acasa cand ai casa ta. Eroul spotului, un ghid de muzeu, impune vizitatorilor sai un ritm alert, turul de muzeu transformandu-se intr-o cursa, totul pentru a ajunge cat mai repede in noua lui casa si a se bucura de sentimentul inegalabil de a detine propria casa. Personajul este interpretat cu umor si farmec de catre Bogdan Dumitrache, eroul scurt-metrajului Trafic, premiat la Cannes in 2004.

Prin aceasta campanie, Banca Romaneasca a dorit sa comunice atat o oferta foarte atragatoare din punct de vedere financiar, cat si si sa-si reafirme mesajul de a fi aproape de clientii sai, carora le intelege nevoile si raspunde la ele.

Filmarea spotului s-a realizat la inceputul lui octombrie la Complexul COR de la Snagov avandu-l drept regizor pe Radu Muntean, cel care dupa Furia in 2002, realizeaza al doilea lung metraj anul acesta Hartia va fi albastra. Imaginea a fost semnata de catre Tudor Lucaciu.

Din partea agentiei Graffiti BBDO, proiectul a fost dezvoltat de o echipa formata din: Ema Prisca Creative Director, Adina Basag Copywriter, Diana Cristea Art Director, Liviu Isop AV Producer, Stefan Chiritescu Senior Account Planner, Anca Iulia Calin Account Director, Corina Gavrilita Media Planner, iar din partea companiei Banca Romaneasca: Cristina Lepadatu Marketing Manager si Dana Constantinescu Senior Marketing Officer.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri